مدیر امور بانوان اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان خبر داد؛

برگزاری اولین نشست کمیته زن و دفاع مقدس در اهواز

دوسعلی وند از برگزاری اولین نشست کمیته زن و دفاع مقدس شورای هماهنگی با حضور مدیر و اعضا این کمیته در اهواز خبر داد.
کد خبر: ۵۱۵۹۸۴
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۰ - 13April 2022

برگزاری اولین نشست کمیته زن و دفاع مقدس در اهواز‌«بتول دوسعلی‌وند» مدیر امور بانوان اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار دفاع‎‌پرس در اهواز از برگزاری اولین نشست کمیته زن و دفاع مقدس شورای هماهنگی با حضور مدیر و اعضا این کمیته در اهواز خبر داد.

وی در این خصوص اظهار داشت: در این نشست که با توجه به ماه مبارک رمضان هم به صورت حضوری و هم مجازی برگزار شد، در خصوص تبیین طرح جهانی گفتمان فاطمی و تبیین برنامه های حوزه زن و دفاع مقدس برنامه ریزی شد.

دوسعلی وند افزود: نخستین نشست کمیته زن و دفاع مقدس شورای هماهنگی امسال با حضور سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان و خیر مقدم وی به اعضا کمیته آغاز و دغدغه های حاضرین در جلسه مطرح شد.

مدیر امور بانوان اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: در این نشست که با حضور «مریم مراداسکندری» سرپرست اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان برگزار شد به صورت مجازی نیز در خدمت بانو «مریم مجتهدزاده» ریاست سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس، «فاطمه علمداری» مسئول گفتمان جهانی فاطمی و «مریم شادی» معاون فرهنگی سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس بودیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار