شهردار تهران تاکید کرد؛

ضرورت بازشناسی شخصیت شهدایی مانند شهید عرب به منظور الگوسازی در جامعه

زاکانی در همایشی به شخصیت والای شهید امیر عرب اشاره کرد و گفت: باید شخصیت‌هایی نظیر این شهید بازشناسی شوند و ابعاد شخصیتی وی برای همه ما عیان شود.
کد خبر: ۵۱۶۰۶۲
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۷ - 13April 2022

ضرورت بازشناسی شخصیت شهدایی مانند شهید عرب به منظور الگوسازی در جامعهبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، علیرضا زاکانی شهردار تهران در همایش پیشکسوتان اطلاعات عملیات یگان‌های رزم تهران اظهار داشت: پس از عملیات والفجر ۸ به تهران آمدیم و بعد از آن به سمت پاوه حرکت کردیم، شبی به همراه امیر عرب به سمت ارتفاعات حمید در پاوه رفتیم؛ سیاه شب شده بود و به سختی در سپیده صبح توانستیم برگردیم، در مسیر دیدم که امیر نمی‌تواند با ما بیاید و به سختی راه می‌رود.

شهردار تهران افزود: دو شب بعد به ارتفاعات پروینه رفتیم و در مسیر دیدم امیر مجددا نمی‌تواند به راحتی با ما همراه شود و می‌گفت پاهایم درد می‌کند؛ در اورژانسی که در مسیر درست کرده بودند راز این قضیه مشخص شد و فهمیدیم که ایشان مجروح است و با وجود جراحت از ناحیه‌ کتف و پا حاضر نبود که مسیر را طی نکند.

وی ادامه داد: پس از مدتی اعلام کردند که برای عملیات والفجر ۹ عقب نشینی شده و باید به سمت مریوان میرفتیم، چون چند روز کار کرده بودیم و خسته بودیم یک نفر اعتراض کرده بود اما امیر باز هم اعلام آمادگی کرد و گفت که هر جا کار باشد من به آنجا می روم حتی اگر جاروکشی باشد.

زاکانی در پایان تاکید کرد: باید شخصیت‌هایی نظیر شهید امیر عرب بازشناسی شوند و ابعاد شخصیتی وی برای همه ما عیان شود.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار