فرماندار خرمشهر:

سوم خرداد، برگ‌ زرین تاریخ انقلاب و دوران دفاع مقدس است

عمیدزاده گفت: حماسه آزاد سازی خرمشهر یکی از برگ‌های زرین تاریخ انقلاب و مردم ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس است که باعث پیروزی‌های بعدی رزمندگان اسلام در جنگ تحمیلی شد.
کد خبر: ۵۱۶۱۰۹
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۴ - 13April 2022

سوم خرداد، برگ‌ زرین تاریخ انقلاب و دوران دفاع مقدس استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، «نادر عمیدزاده» فرماندار خرمشهر امروز در نشست ستاد بزرگداشت آزادسازی خرمشهر در فرمانداری این شهرستان اظهار داشت: حماسه آزاد سازی خرمشهر یکی از برگ‌های زرین تاریخ انقلاب و مردم ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس است که باعث پیروزی‌های بعدی رزمندگان اسلام در جنگ تحمیلی شد.

وی افزود: متاسفانه پس از ۴۰ سال از دوران بازسازی با وجود تلاش‌ مدیران دولت‌های مختلف تاکنون مردم خرمشهر آن حلاوت و شیرینی امکانات رفاهی را لمس نکردند اما اواخر پارسال با سفر رییس جمهور و مشاهده مسایل و مشکلات، ایشان دستور توسعه و عمرانی این شهر را صادر کردند.

عمیدزاده با بیان اینکه نویدهای خوبی در آینده نزدیک با نگاه دولت جهادی و شخص رییس جمهور به این شهرستان احساس می‌شود، گفت: امید است همت مدیران مضاعف شود و برای همراهی دولت و کارگروه، برنامه‌ریزی داشته باشند.

فرماندار خرمشهر یادآور شد: از محل ماده ۵۶ مبلغ چهارهزار میلیارد ریال برای اجرای پروژه فاضلاب خرمشهر به مدت ۲ سال اختصاص داده شده و عملیات اجرایی آن قبل از سوم خرداد آغاز می شود.

وی با اشاره به تشکیل کمیته بزرگداشت سوم خرداد در خرمشهر بیان کرد: امسال کمیته های ۹ گانه نیروی مسلح، ایثارگران، امور بانوان، پشتیبانی، تبلیغات و فضاسازی، اطلاع رسانی مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس، فرهنگی و هنری، کمیته جوانان، امنیت به مسوولیت فرمانداری، سپاه و سایر ارگان‌های تعیین شده برای هرچه بهتر برگزار شدن آیین سوم خرداد برنامه ریزی و تلاش خواهند کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار