معاون استاندار لرستان:

هنر شهید آوینی هنر انقلاب اسلامی را ستودنی کرد

«ستاری» گفت: هنری ماندگار است که با عشق و شهود باشد و با ارزش‌های دینی آمیخته شده باشد و این هنر شهید آوینی بود که هنر انقلاب اسلامی را ستودنی کرد و برای ما به ارمغان آورد.
کد خبر: ۵۱۶۱۳۵
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۰ - 13April 2022

هنر شهید آوینی هنر انقلاب اسلامی را ستودنی کرد

به گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، «بهرام ستاری» معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان در آیین رونمایی از کتاب «کهنه سرباز» و فیلم مستند« اسکندر» با  که با حضور«کوروش بیرانوند»، مشاور استاندار، امیر سرتیپ «خوش‌کنار» فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 84 لرستان، سرهنگ پاسدار «محسن رشیدی»، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، سامان سپهوند رئیس حوزه هنری لرستان، «محمود زرین‌جویی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، حجت‌الاسلام و المسلمین «مهدی قدرتی»، مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان، سرهنگ «فرهاد ابدال چگنی»، جانشین فرماندهی انتظامی استان، «محمدجواد محمدی»، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان استان چهارشنبه‌ در تالار «ماه» حوزه هنری لرستان برگزار شد، اظهار داشت: رشادت عزیزمردان در عرصه تاریخ ایران و تاریخ جنگ تحمیلی را در آینده نویسندگان  به سطور خواهند کشید و یادگار خواهند ماند.

وی افزود: گفتمان دفاع مقدس به‌عنوان یکی از ارزشمندترین گفتمان‌هایی است که در درون آن ابرمردهایی وارد عرصه دفاع و جهاد شدند و امروز به عنوان یادگاران دفاع مقدس مورد تکریم و احترام همه ما قرار می‌گیرند و این گفتمان به یادماندنی، ستودنی و شنیدنی است.

معاون سیاسی، امنیتی استانداری لرستان گفت: امیر بیرانوند با همه مشقات دوران زندگی کودکی‌اش دلاورمردهایی آفرید که امروز ما بر این دلاورمردی‌ها می‌بالیم و این دلاورمردی‌ها برای ما یک اسطوره و برای آیندگان الگوست.

وی افزود: آیندگان اگر می‌خواهند زندگی عزت‌مند داشته باشند و عزت‌مند زندگی کنند باید به مردان دوران دفاع مقدس تأسی بجویند که الگویی برای جامعه عزت‌مند هستند و نمونه آن اسکندر قهرمان است.

ستاری با اشاره به اهمیت پاس‌داری از گنجینه‌های دفاع مقدس افزود: اسکندر قهرمان ما که می‌تواند تداعی‌کننده همه مردانِ مرد دوران دفاع مقدس باشد و به عنوان یک الگو که چراغ راه جوانان در دفاع از مرز و  بوم خود باشد. آنجا که دشمنان چشم طمع به آب و خاک دوخته‌اند و به زعم کورکورانه خود فکر کرده‌اند ایران خالی از مردان دفاع‌ است، چنین ابرمردهایی وارد عرصه شدند تا انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی خاک نوامیس ما را پاس بدارند؛ امروز پاس داشتن این رشادت‌ها یعنی برگشت به دوران دفاع مقدس که ما عزتمان را از دوران دفاع مقدس داریم.

وی اظهار داشت: با وجود همه برنامه‌هایی که داشتم اولویت را شرکت در این برنامه دانستم و برای تکریم احترام در این جلسه حضور یافتم و امروز زیبنده همه ماست دست و پای این ابرمردها را ببوسیم و بر این بوسه افتخار کنیم.

ستاری با اشاره به قرار گرفتن در هفته هنر انقلاب افزود: هنر انقلاب اسلامی است که چنین مردهایی به جامعه تقدیم می‌کند و هنر انقلاب اسلامی به نام شهید آوینی میسور شده است.

معاون استاندار گفت: هنری ماندگار است که با عشق و شهود باشد و با ارزش‌های دینی آمیخته شده باشد و این هنر شهید آوینی بود که هنر انقلاب اسلامی را ستودنی کرد و برای ما به ارمغان آورد.

بهرام ستاری، معاون سیاسی استاندار لرستان در آئین رونمایی از کتاب «کهنه‌سرباز» به‌مناسبت هفته هنر انقلاب گفت: هنری ماندگار است که با عشق و شهود باشد و با ارزش‌های دینی آمیخته شده باشد و این هنر شهید آوینی بود که هنر انقلاب اسلامی را ستودنی کرد و برای ما به ارمغان آورد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار