جلسه هماهنگی همایش ملی آیت‌الله کوهستانی در بهشهر برگزار شد

جلسه هماهنگی همایش ملی آیت‌الله کوهستانی با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و امام جمعه بهشهر برگزار شد.
کد خبر: ۵۱۶۱۳۶
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۱ - 13April 2022

جلسه هماهنگی همایش ملی آیت الله کوهستانی در بهشهر برگزار شدبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، جلسه هماهنگی برگزاری همایش ملی آیت الله کوهستانی صبح امروز با حضور حجت‌الاسلام جباری امام جمعه بهشهر، «عباس زارع» مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و فلاح رئیش اداره ارشاد بهشهردر دفتر امام جمعه این شهر برگزار شد.

در این جلسه عباس زارع مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن ارائه گزارش از روند اجرایی این همایش اظهار داشت: بخش عمده تعهدات بخش علمی همایش انجام شده است.

وی بیان داشت: کار فیلمبرداری فیلم مستند زندگی آیت الله کوهستانی با همیاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تمام شده و کتاب‌های همایش نیز در حال آماده شدن برای چاپ است.

زارع در خصوص برگزاری پیش همایش آیت الله کوهستانی اظهار داشت: مقدمات برگزاری پیش همایش در مشهد مقدس با همکاری وزارت ارشاد و آستان قدس نیز انجام شده و این همایش به زودی برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام جباری نیز در این جلسه ضمن قدردانی از پی‌گیری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: ارج نهادن به عالمان دین ارج نهادن به مقام پیامبران است و در راستای برگزاری همایش آیت الله کوهستانی کار‌های مهمی تاکنون انجام شده که پس از این باید این تولیدات و امور عرضه شود. دغدغه و توقع ما مقدمات برگزاری همایش اصلی است که حمایت ملی و استانی را می‌طلبد.

در پایان نیز حجت الاسلام جباری با قدردانی از اعضاء شورای سیاستگذاری همایش آیت الله کوهستانی، از دیگر دستگاه‌ها و عموم مردم بویژه اهالی بهشهر و کوهستان خواست تا برای بزرگداشت این عالم و عارف بزرگ و برگزاری شکوهمند همایش، مشارکت بیشتری نمایند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار