سرپرست فرمانداری شهرستان کبودراهنگ:

جهاد تبیین یکی از راه‌های ارتقاء سرمایه‌های اجتماعی است

«ابراهیم‌خانی» گفت: جهاد تبیین یکی از راه‌های ارتقاء سرمایه‌های اجتماعی است و باید بیان پیشرفت‌ها و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی در دستور کار مسئولان باشد.
کد خبر: ۵۱۶۱۴۰
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۷ - 13April 2022

جهاد تبیین یکی از راه‌های ارتقاء سرمایه‌های اجتماعی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان کبودراهنگ  به ریاست  امام جمعه و با حضور سرپرست فرمانداری کبودراهنگ و دیگر مسئولان شهرستانی عضو شورای عمومی فرهنگ و فعالین فرهنگی  در دفتر امام جمعه این شهرستان برگزار شد.

«یداله ابراهیم‌خانی» سرپرست فرمانداری شهرستان کبودراهنگ این جلسه اظهار داشت: جهاد تبیین یکی از راه‌های ارتقاء سرمایه‌های اجتماعی است و باید بیان پیشرفت‌ها و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی در دستور کار مسئولان باشد.

وی تصریح کرد: تشریح پیشرفت و توسعه کشور باید به عنوان بخشی از وظایف و تکالیف مدیران تلقی شود و باید تمام کارهای انجام شده به مردم گفته شود تا نشاط و امید در جامعه زنده شود.

ابراهیم‌خانی با اشاره به اهمیت جهاد تبیین بیان داشت: خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باید به مردم تبیین و روشنگری شود و بخصوص ادارات در برنامه‌ها، رفتارها و مأموریت‌های خود این خدمات را بیان کنند.

در این جلسه پس از بیان نقطه نظرات اعضای این شورا درباره ضرورت و فوریت جهاد تبیین، مصوب شد که تمامی ادارات و دستگاه‌های عضو شورای فرهنگ عمومی شهرستان، جهاد تبیین را به عنوان اولویت نخست طرح‌ها و برنامه‌های سازمان مطبوع خود در سال جاری قرار دهند و ضمن مطالعه محیط پیرامونی و وضعیت‌سنجی مخاطبان، طرح‌ها و برنامه‌های خود را برای سال جاری به دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی شهرستان ارائه کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار