مشاوره تلفنی به یکهزار و 48 ایثارگر قزوینی ارائه شد

مشاوره تلفنی به یک هزار و 48 ایثارگر استان قزوین با هدف رفع مشکلات آنها ارائه شد.
کد خبر: ۵۱۶۱۵۲
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۳ - 13April 2022

به گزارش ‌دفاع‌پرس از قزوین، مرکز مشاوره بنیاد به همت مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران  استان قزوین در جهت رفع مشکلات و بهبود کیفیت زندگی خانواده‌های شاهد و ایثارگر، راه‌اندازی شده است.

در این مرکز، مشاوران مجرب در زمینه‌های مختلف از جمله تحصیلی، درمانی، خانوادگی، ازدواج، مذهبی و شغلی به خانواده‌های شاهد و ایثارگر مشاوره‌های لازم را ارائه می‌دهند.

علاقمندان علاوه بر مراجعه حضوری به مرکز مشاوره می‌توانند به صورت تلفنی با مشاوران تماس حاصل نمایند و با طرح مشکلات خود، مشاوره‌های لازم را دریافت کنند.

طی سال گذشته، مشاوره تلفنی به یک هزار و 48 ایثارگر استان قزوین در یک هزار و یکصد و 65 جلسه با هدف رفع مشکلات آنها ارائه شد.

این تماس‌ها، در مشاوره‌های شغلی 71 نفر در 71 جلسه، تحصیلی یکصد و 40 نفر در یکصد و 66 جلسه، ازدواج یکصد و 44 نفر در یکصد و 69 جلسه، خانواده 249 نفر در 278 جلسه، روان‌درمانی 209 نفر در 234 جلسه و روان‌پزشکی 235 نفر در 247 جلسه بوده است.

مرکز مشاوره بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین واقع در خیابان فلسطین جنب بنیاد شهرستان قزوین است و علاقمندان می‌توانند ضمن مراجعه حضوری با شماره تلفن 33360866 تماس بگیرند و جهت رفع مشکلات‌شان، مشاوره دریافت کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها