ویژه‌برنامه شعر «ام‌المومنین» در بابل برگزار شد

ویژه‌برنامه شعر ام‌المومنین، به همت اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان مازندران در بابل برگزار شد.
کد خبر: ۵۱۶۱۹۲
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۱ - 14April 2022

شب شعر ویژه بانوی بزرگ اسلام حضرت خدیجه (س) در بابل برگزار شدبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، ویژه‌برنامه شعر ام‌المومنین با حضور شعرای آیینی، حجت‌الاسلام «محمدمهدی شریف‌تبار» مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران، حجت‌الاسلام «حسن روحانی» امام جمعه بابل، حجت‌الاسلام «عبدالعلی علی‌تبار» رییس تبلیغات اسلامی بابل و جمعی از مردم، در آستانه امام‌زاده قاسم (ع) بابل برگزار شد.

امام جمعه بابل ضمن تقدیر از برگزاری این ویژه‌برنامه، با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی بزرگ بانوی اسلام حضرت خدیجه (س) تاکید و تصریح کرد: اسلام به برکت وجود این بانو و خدمات فراوان ایشان، جان گرفت و در مقام منزلت این بانو همین بس که مادر گرانقدر حضرت فاطمه (س) و همسر وفادار پیامبر مکرم اسلام (ص) بوده است.

وی به حمایت حضرت خدیجه (س) از مکتب اسلام و رسول‌الله (ص) در زمان جاهلیت اشاره کرد و افزود: حضرت خدیجه از اولین کسانی بود که به اسلام مشرف شد و رسول مکرم اسلام (ص) را با جان و مال خود یاری کرد.

امام جمعه بابل دین‌داری، بصیرت و وفاداری را از ویژگی‌های بارز این بانوی بزرگ اسلام عنوان و خاطرنشان کرد: حضرت خدیجه (س) در زمانی که کسی حاضر به یاری رساندن به اسلام نبود، با تمام توان در خدمت به اسلام گام‌های موثری برداشت تا جایی که همه دارایی و ثروت خود را خالصانه تقدیم کرد.

حجت‌الاسلام روحانی با بیان اهمیت بزرگداشت حضرت خدیجه (س) عنوان کرد: اخلاص، بصیرت و وفاداری از ویژگی‌های بارز این بانوی بزرگ اسلام است و همه ما در طول زندگی خود نیازمند بهره‌گیری از سیره زندگی آن حضرت هستیم.

در این ویژه برنامه پس از قرائت اشعار در وصف ام‌المومنین، حضرت خدیجه (س) توسط شاعران آیینی استان، از شاعران توسط اداره‌کل تبلیغات اسلامی مازندران تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار