مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛

ساخت یادمان‌های شهدای گمنام در ۲۳ نقطه استان کهگیلویه و بویراحمد

سرهنگ «آسمند» گفت: در ۲۳ نقطه استان کهگیلویه و بویراحمد، شهدای گمنام خاکسپاری شده‌اند که از این تعداد، کار ساخت ۲۰ یادمان به اتمام رسیده و سه یادمان در دست تکمیل و ساخت است.
کد خبر: ۵۱۶۱۹۵
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۹ - 14April 2022

ساخت یادمان‌های شهدای گمنام در ۲۳ نقطه استان کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، سرهنگ «امیرعباس آسمند» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد امروز (پنج‌شنبه) در نشست هم‌اندیشی با کارکنان این اداره‌کل، با اشاره به اهمیت گردشگری دفاع مقدس، اظهار داشت: یادمان‌های شهدای گمنام این استان سالانه میزبان زائران بسیاری هستند که این موضوع لزوم توجه به گردشگری دفاع مقدس را دوچندان می‌کند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد افزود: اجرای برنامه‌های فرهنگی متنوع و تأثیرگذار برای نسل جوان در یادمان‌های شهدای گمنام، نقش بسزایی در آشنایی نسل جوان با فرهنگ دفاع مقدس و پرورش روحیه حماسی در این نسل دارد.

آسمند گفت: شهدای گمنام در ۲۳ نقطه استان کهگیلویه و بویراحمد خاکسپاری شده‌اند که تاکنون کار ساخت ۲۰ یادمان شهدای گمنام به اتمام رسیده و سه یادمان در دست ساخت و تکمیل است.

وی مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس را از دیگر پروژه‌های مهم حوزه دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان و بیان کرد: این پروژه از اولویت‌های استان است و از طریق رایزنی با مسئولان کشوری و استانی تلاش داریم هرچه سریع‌تر با تأمین اعتبار موردنیاز، شاهد احداث این پروژه در مرکز استان باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار