نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان:

«حماسه» رمز ماندگاری و هویت یک ملت است

آیت‌الله «خاتمی» با بیان اینکه احساس می‌کنم نگرش به اشعار حماسی کمتر شده است، گفت: حماسه رمز ماندگاری و هویت یک ملت است.
کد خبر: ۵۱۶۲۰۵
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۰ - 14April 2022

به گزارش دفاع‌پرس از زنجان، آیت‌الله «علی خاتمی» نماینده ولی‌فقیه استان در زنجان، در مراسم گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی، با بیان اینکه در رابطه با شعر آیینی حجم کمّی و کیفی توسعه پیدا کرده است، اظهار داشت: در رابطه با خاطرات شهدا در گذشته کار نشده بود؛ اما کنگره ۳ هزار و ۵۳۵ شهید استان زنجان بهانه خوبی شد و نمونه‌هایی را امروز شاهد هستیم.

نماینده ولی‌فقیه استان در زنجان با بیان اینکه احساس می‌کنم نگرش به اشعار حماسی کمتر شده است، ابراز کرد: حماسه رمز ماندگاری و هویت یک ملت است.

آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه استعمار تمام هدفش این است ما را از هویتمان جدا کند، بیان کرد: ما مدنیت هشت هزارساله داریم، ولی اروپا ۲ هزار سابقه فرهنگی ندارد و باید به این هویت افتخار کنیم؛ چراکه فرهنگ مشرق‌زمین از اینجا رشد کرده است.

وی با اشاره به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی، تصریح کرد: استعمار یکی از ترفندهایش برای سوارشدن بر روی ملت‌ها، این است که آن‌ها را از ریشه جدا کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان با بیان اینکه ملتی که احساس هویت و ریشه نکند، زود از بین می‌رود و شکست می‌خورد، افزود: از وحدت ایران دشمن احساس وحشت می‌کند و تبلیغات زیادی در فضای مجازی انجام می‌دهد تا این وحدت را شکست دهد، ولی موفق نشده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار