رئیس موزه بین‌المللی استکبارستیزی طبس:

آیین محوری گرامیداشت واقعه طبس برگزار می‌شود

«جهانبخش» از برگزاری آیین محوری گرامیداشت واقعه طبس همزمان با پنجم اردیبهشت سال جاری در صحرای طبس خبر داد و گفت: با توجه به اینکه واقعه طبس یک امداد الهی است، می‌توان برای آشنایی نسل جوان با این واقعه بزرگ از کتاب‌های درسی استفاده کرد.
کد خبر: ۵۱۶۲۶۳
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۱ - 14April 2022

آیین محوری گرامیداشت واقعه طبس همزمان با پنجم اردیبهشت برگزار می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، «محمدحسین جهانبخش» رئیس موزه بین‌المللی استکبارستیزی طبس، امروز (پنج‌شنبه) در نشست شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خراسان جنوبی، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال ۱۳۸۸ دستور ساخت موزه را در صحرای طبس داده‌اند و تا سال ۱۳۹۸ هیچ اتفاقی در ان خصوص نیفتاد.

وی بیان داشت: با توجه به اینکه واقعه طبس یک امداد الهی است، می‌توان برای آشنایی نسل جوان با این واقعه بزرگ از کتاب‌های درسی استفاده کرد.

رئیس موزه بین‌المللی استکبارستیزی طبس با اشاره به برگزاری مراسم گرامیداشت واقعه طبس در محل این حادثه، مطرح کرد: هر ساله این مراسم محوری در صحرای طبس برگزار می‌شود و طی ۲ سال اخیر سال علاوه در طبس، در مرکز استان خراسان جنوبی هم آیین گرامیداشت برگزار شد.

جهانبخش از برگزاری آیین محوری گرامیداشت واقعه طبس همزمان با پنجم اردیبهشت سال جاری در صحرای طبس خبر داد و مطرح کرد: پخش سراسری برنامه‌های تدوین‌شده می‌تواند در معرفی این خطه جغرافیایی و نحوه شکست آمریکایی‌ها با امداد الهی بسیار مؤثر باشد.

وی خاطرنشان کرد: موزه صحرای طبس به محلی برای انعکاس استکبارستیزی تبدیل خواهد شد؛ لذا امیدواریم در زمینه زیرساخت‌هایی همچون آب، برق و فیبر نوری توجه لازم به این مجموعه باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار