فرمانده انتظامی شهرستان ماهشهر خبر داد:

شهادت مامور انتظامی ماهشهر در درگیری با سارقان مسلح

سرهنگ کاظمی با اشاره به انهدام یک باند سارقان مسلح در بندر ماهشهر، گفت: در این عملیات گروهبان یکم «مصطفی رفیع زاده» به شهادت رسید.
کد خبر: ۵۱۶۲۶۹
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۲ - 14April 2022

شهادت مامور انتظامی ماهشهر در درگیری با سارقان مسلحبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سرهنگ «فرشاد کاظمی» فرمانده انتظامی شهرستان ماهشهر امروز با اشاره به انهدام یک باند سارقان مسلح در این شهرستان، اظهار داشت: در این عملیات گروهبان یکم «مصطفی رفیع زاده» به شهادت رسید.

وی درباره جزئیات این خبر افزود: در پی وقوع سرقت مسلحانه از منزلی با پوشش لباس نظامی و متواری شدن سارقان، مأموران پلیس آگاهی با رصد و پایش اطلاعاتی محل اختفای اعضای باند سارقان را در یکی از مناطق سربندر شناسایی کردند.

کاظمی گفت: ساعاتی پیش مأموران پلیس با هماهنگی قضائی به محل اعزام شدند که در این عملیات سارقان به محض مشاهده پلیس اقدام به تیراندازی کردند که یکی از سارقان به ضرب گلوله به هلاکت رسید.

فرمانده انتظامی شهرستان ماهشهر بیان کرد: در این درگیری مسلحانه استوار یکم «مصطفی رفیع زاده» بر اثر اصابت گلوله به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

وی تصریح کرد: در این عملیات ۲ نفر دیگر از اعضای این باند دستگیر و یک قبضه سلاح کلاشینکف و یک قبضه کلت کمری نیز از متهمان کشف شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها