در آستانه روز 13 آبان؛

شکل گیری موج "مرگ بر آمریکا" در فضای سایبری

در آستانه ۱۳ آبان و روز مبارزه با استکبار جهانی، جمعی از فعالان رسانه‌ای و اینترنتی، اقدام به برپایی کمپین و موج وبلاگی با عنوان «مرگ بر آمریکا» کرده‌اند.
کد خبر: ۵۱۶۳
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۱ - 28October 2013

شکل گیری موج

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، فعالان رسانهای و اینترنتی در یک حرکت خودجوش با انتشار بیانیهای به زبان فارسی و انگلیسی، شعار مرگ بر آمریکا را سند هویت و ابتکار و افتخار جمهوری اسلامی دانستهاند.
 

در بخشی از این بیانیه آمده است: شعار مرگ بر آمریکا مانند شعار بقیهی انقلابها نبود که صرفاً برای بسیج اجتماعی اعلام شود و بعد از انقلاب راه خویش در پیش گیرد. آنگاه که انقلاب اسلامی اتفاق افتاد رژیم پهلوی که یکی از عمال استکبار بود سقوط کرد و در 13 آبان، انقلاب دوم به وقوع پیوست و دست اجانب ازجمهوری اسلامی کوتاه شد.


در ادامه این بیانیه که تا کنون توسط نزدیک به 200 نفر از فعالین فرهنگی و رسانهای امضا شده است میخوانیم: این انقلاب  با  ایمان و تلاش وافر جوانانش اجازه نخواهد داد که شعارهای انقلاب کمرنگ شود و پای نامحرمان  به این مملکت باز شود.


در پایان این بیانیهی اینترنتی نیز آمده است: انقلاب ها به ضد خود تبدیل میشوند چون شعارهایشان قراردادی است لکن شعار مرگ بر آمریکا در ناموس هستی جای دارد. لذا این شعار تا قلب جنبش وال استریت و مخالفان نظام سرمایهداری در اروپا پیش رفته است و این یعنی مرگ بر آمریکا باور آزادگان جهان برای فروریختن نظام شیطانی دنیای مدرن و پست مدرن در سرتاسر عالم است.


سایت بچههای قلم به عنوان سایت محوری این کمپین از وبلاگ نویسان و مدیران وبسایتها خواسته با شرکت و تبلیغ این حرکت خودجوش، رسانهی فریادهای مظلومان و ستم دیدگان استکبار و استعمار دنیای مدرن باشند.
 

وبلاگ نویسان و مدیران وبسایتها برای امضای این بیانیه میتوانند به آدرس usa.bachehayeghalam.ir مراجعه کنند.

نظر شما
پربیننده ها