فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کهگیلویه:

پشتوانه مردمی سبب پیشرفت نظام اسلامی می‌شود

«محقق‌زاده» گفت: پشتوانه مردمی سبب پیشرفت نظام اسلامی می‌شود بنابراین اولویت فرماندهان حوزه‌های مقاومت محلات باید ارتباط مستمر با مردم و جذب حداکثری جوانان به سپاه و بسیج باشد.
کد خبر: ۵۱۶۳۱۳
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۳ - 14April 2022

به گزارش دفاع‌پرس از یاسوج، «سیدحمزه محقق‌زاده» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه امروز در آیین معارفه فرماندهان جدید حوزه‌های مقاومت بسیج امام محمدتقی (ع) و خواهران با اشاره به خدمات‌دهی بسیج در همه عرصه‌ها، اظهار داشت: بسیج در همه عرصه‌ها در آن جایی که انقلاب و مردم نیازمند خدمات‌رسانی باشند حضور پیدا می‌کند و در عرصه‌های مختلف فرهنگی و عمرانی در جای جای ایران اسلامی خدمات‌دهی می‌کند.

وی افزود: حوزه‌های مقاومت محلات برادران و خواهران و دانش‌آموزی در دیشموک مشغول فعالیت بوده که حوزه شهدای دانش‌آموزی در بین ۱۷ حوزه دانش‌آموزی در سراسر استان جزء حوزه های برتر بوده است. فرماندهان حوزه های مقاومت و شورای حوزه در بخش دیشموک از بطن مردم بوده و نیازمند همکاری مردم و ادارات هست.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه با اشاره به نقش مهم مردم در همه زمینه‌ها، گفت: پشتوانه مردمی سبب پیشرفت نظام اسلامی می‌شود و اولویت فرمانده جدید حوزه‌های مقاومت محلات باید ارتباط مستمر با مردم و جذب حداکثری جوانان به سپاه و بسیج باشد.

محقق‌زاده ادامه داد: کار برای رضای خدا و خدمت جهادی به مردم سرلوحه کاری ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه بوده که فرمانده جدید ماموریت دارد تا با کار جهادی و انقلابی به مردم دیشموک خدمات‌رسانی کند.

در این آیین، «سجاد بهرا» به عنوان فرمانده جدید حوزه مقاومت بسیج امام محمدتقی (ع) و «تهمینه معصوم‌خو» به عنوان فرمانده حوزه خواهران دیشموک منصوب و از زحمات «کریم انصاری» و «مدینه رویافر» تقدیر شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها