فرمانده دانشگاه تربیت پاسداری امام حسین:

اقتدار کشور به دست شهدا به ثمر رسیده است

سردار غلامی گفت: اقتدار کشور به دست شهدا به ثمر رسیده است و باید با تقویت بنیه تربیتی کشور زمینه رشد و بالندگی جوانان و فرزندان این سرزمین را فراهم کنیم.
کد خبر: ۵۱۶۳۸۹
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۶ - 15April 2022

اقتدار کشور به دست شهدا به ثمر رسیده است/لزوم تقویت بنیه تربیتیبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ پاسدار «نعمان غلامی» فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) در یادواره ۲۵ شهید روستای اندبیل و شهدای قرآنی شهرستان خلخال اظهار داشت: اقتدار و امنیت کنونی کشور بی شک به دست شهدا به ثمر رسیده است که باید با تربیت نسل جوان و فراهم‌سازی زمینه رشد و بالندگی آنان به فکر تقویت بنیه تربیتی و دینی کشور باشیم.

وی افزود: تعالی و رشد این شهدا از روستایی آغاز شده که با نام قرآن مأنوس شده اند و خانواده‌ها نقش مهمی در تربیت علمی، فکری و دینی این جوانان به خون غلتیده داشته اند و اکنون اندبیل در کنار قرآنی بودن این روستا و مطرح بودن در کل کشورمان، یکی از روستا‌های ولایتمدار در خط ایثار و شهادت است.

سردار غلامی اضافه کرد: صدا و سیمای مرکز استان باید وارد میدان شود و مستند فرهنگی و قرآنی این روستا را با بهترین جلوه‌های هنری و سمعی و بصری در کشور معرفی کند و این روستا الگوی برای تعالی مسیر قرآن برای مردم کشور است.

همچنین با حضور فرمانده دانشگاه تربیت افسری و جانشین این دانشگاه و فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل و فرماندار خلخال، نمایشگاه فرهنگی و قرآنی این روستا دایر و در طول ماه مبارک رمضان برای بازدید مردم در عباسیه اندبیل برپا شد.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار