فرمانده انتظامی خوزستان:

امنیت مردم خط قرمز پلیس است

سردار صالحی با بیان اینکه امنیت مردم خط قرمز پلیس است، گفت: پلیس با استفاده از همه ظرفیت‌های قانونی، حمایت و پشتیبانی از دستگاه محترم قضائی با عوامل ناامنی و مخلان نظم و امنیت قاطعانه برخورد خواهد کرد.
کد خبر: ۵۱۶۴۱۹
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۹ - 15April 2022

امنیت مردم خط قرمز پلیس استبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، سردار «سیدمحمد صالحی» فرمانده انتظامی خوزستان امروز در مراسم تشییع شهید «مصطفی رفیع زاده» در ماهشهر اظهار داشت: این اولین باری نیست که نیروی انتظامی شهدای گرانقدری را در راه امنیت کشور و برای آسایش و آرامش مردم تقدیم می‌کند و آخرین بار هم نخواهد بود.

وی افزود: در سال گذشته ۶ نفر از کارکنان فرماندهی انتظامی خوزستان که یکی از آنها شهید «ضرغام پرست» و از نیروهای انتظامی شهرستان ماهشهر بود، آسمانی شد.

سردار صالحی گفت: امنیتی را که در کشور و خوزستان شاهد هستیم، مدیون ایثارگری‌ها، جانفشانی‌ها و مجاهدت همین دلاور مردانی است که با غیرت دینی و شهامت و شجاعت از همه چیز خود گذشتند و جان خود را تقدیم کردند تا مردم در امنیت آسایش و آرامش باشند.

فرمانده انتظامی خوزستان با بیان اینکه امنیت مردم خط قرمز پلیس است، تاکید کرد: پیام پلیس به مخلان نظم و امنیت، عوامل ناامنی، سارقان مسلح، اشرار و کسانی که بخواهند به هر نحوی خدشه‌ای به امنیت وارد کنند، پلیس با استفاده از همه ظرفیت‌های قانونی، حمایت و پشتیبانی از دستگاه محترم قضائی با عوامل ناامنی و مخلان نظم و امنیت قاطعانه برخورد خواهد کرد.

این مقام ارشد انتظامی در خوزستان افزود: خواسته ما از دستگاه قضائی در این‌گونه موارد تسریع در صدور و اجرای حکم در محل است تا درس عبرتی برای سایران باشد.

وی یادآور شد: نیروی انتظامی کماکان با تمام قدرت و قوا در راه تأمین امنیت مردم خوزستان تلاش خواهد کرد و در این راه از هیچ کوشش و مجاهدتی فروگذار نخواهد کرد و گواه صحبت‌های من شهدای گرانقدری هستند که هر روز از مرز تا مرکز تقدیم امنیت مردم می‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار