امام جمعه اسلام‌آبادغرب:

سخنرانی رهبر معظم انقلاب اسلامی منشوری برای عهده‌دار شدن مسئولیت در کشور ایران است

حجت‌الاسلام «زمانی موسوی» با اشاره به سخنرانی رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع مدیران عالی رتبه کشور، گفت: می‌توان گفت این سخنرانی نوعی منشور برای عهده دار شدن مسئولیت در کشور ایران است و مردم اگر قرار است مسئولینی را انتخاب کند باید این منویات را سرلوحه انتخاب خود قرار دهند.
کد خبر: ۵۱۶۴۳۲
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۹ - 15April 2022

سخنرانی مقام معظم رهبری منشوری برای عهده دار شدن مسئولیت در کشور ایران استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، حجت الاسلام «سید روح الله زمانی موسوی» امام جمعه شهرستان اسلام آبادغرب در خطبه‌های نماز جمعه این هفته که در مسجد جامع شهرستان برگزار شد با تبریک میلاد امام حسن مجتبی (ع) و اشاره به سخنرانی رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع مدیران عالی رتبه کشور، اظهار داشت: می‌توان گفت این سخنرانی نوعی منشور برای عهده دار شدن مسئولیت در کشور ایران است و مردم اگر قرار است مسئولینی را انتخاب کند باید این منویات را سرلوحه انتخاب خود قرار دهند.

وی با اشاره به آیه نصب شده در محل سخنرانی رهبری، افزود: مسئولین به وعده‌هایی که می‌دهند و مسئولیت‌هایی که به آنان داده می‌شود، عمل کنند چرا که آنان در مقابل این مسئولیت‌ها در محضر مردم و خداوند باید پاسخگو باشد.

امام جمعه شهرستان اسلام آباد غرب تصریح کرد: امروز اخبار نه چندان خوبی از روند انتصابات در استان کرمانشاه به گوش می‌رسد و کسانی که طالب گرفتن مسئولیت هستند شایستگی و صلاحیت این کار را ندارند و از مسئولینی که نقش انتخاب کننده و انتصاب کننده را دارند خواستاریم که منویات رهبری را در این موارد لحاظ کنند.

زمانی موسوی با اشاره به برکناری شهردار اسلام آبادغرب گفت: تصمیماتی که در شوراهای اسلامی شهر گرفته می‌شود باید بر اساس تقوای الهی و به نفع مردم باشد و وقتی در مدت کوتاهی چندین عزل و نصب صورت می‌گیرد بیانگر این است که باید در تصمیمات دقت و توجه بیشتری وجود داشته باشد.

وی با اشاره به منویات رهبری، بیان کرد: حدفاصل بین وظایف و عملکردهای قوه مقننه و قوه مجریه باید رعایت شود و این تاکید چند باره رهبری است و مسئولین هر بخش توان خود را بر وظایف خود متمرکز کنند تا فرصت سوزی رخ ندهد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار