فرمانده تیپ ۳۱۶ زرهی شهید قهرمان همدان:

نیروی زمینی ارتش در حوزه تولید دانش‌بنیان به مسیر خود ادامه می‌دهد

سرهنگ «صفری» گفت: نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با تکیه بر جوانان مؤمن و متدین مسیر خود را در حوزه تولید دانش‌بنیان و کارآفرینی ادامه می‌دهد.
کد خبر: ۵۱۶۴۷۶
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۵ - 15April 2022

نیروی زمینی ارتش در حوزه تولید دانش‌بنیان به مسیر خود ادامه می‌دهدبه گزارش دفاع‌پرس از همدان، سرهنگ «مهرداد صفری» فرمانده تیپ ۳۱۶ زرهی شهید قهرمان همدان در سخنرانی پیش از خطبه‌های آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه همدان با گرامیداشت ۲۹ فروردین روز ارتش اظهار داشت: پس از ۱۹ بهمن سال ۱۳۵۷ و بیعت تاریخی همافران با امام خمینی (ره) سرعت پیوستن ارتش به بدنه انقلاب سرعت گرفت.

وی اظهار داشت: برای مهار غائله کردستان و گنبد با دستور فرمانده ستاد کل ارتش شهید قرنی، تیپ ۳۱۶ زرهی همدان به مناطق اعزام شدند و با تدبیر شهید صیاد شیرازی غائله‌ها سرکوب و مهار شد.

سرهنگ صفری تصریح کرد: ۴۵ هزار شهید نیروی زمینی در طول هشت سال دفاع مقدس در نوک پیکان مقابله با رژیم بعثی به شهادت رسیدند.

وی خاطرنشان کرد: نخستین ارگانی که همواره در شرایط بحران، سیل، زلزله، حوزه سلامت، دفاع بیولوژیک و دیگر شرایط بحرانی وارد شد نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران بود.

فرمانده تیپ ۳۱۶ زرهی شهید قهرمان همدان گفت: نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حوزه محرومیت‌زدایی در سال ۱۴۰۰، بیش از ۴۳ طرح را در حوزه‌های راه‌سازی، آبرسانی، بهداشت و درمان، فرهنگی و ورزشی با اعتبار بیش از ۸۵۰ اجرا کرده است که برخی از این طرح‌ها به پایان رسیده و برخی نیز بین ۶۰ تا ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

سرهنگ صفری با اشاره به اینکه ساخت ۱۲ بیمارستان یکی از شاهکارهای قرارگاه محرومیت‌زدایی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران است، اظهار داشت: با اجرای طرح مهارت‌آموزی برای سربازان وظیفه، بنا بر دستور رهبر معظم انقلاب اسلامی، تا سال ۱۴۰۲ سربازی نداریم که شغل و حرفه‌ای نداشته باشد.

وی تصریح کرد: نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با تکیه بر جوانان مؤمن و متدین مسیر خود را در حوزه تولید دانش‌بنیان و کارآفرینی ادامه می‌دهد.

فرمانده تیپ ۳۱۶ زرهی شهید قهرمان همدان افزود: در عرصه فرهنگی و اعتقادی برنامه‌های حلقه معرفت برای کادر وظیفه و دوره بصیرت افزایی برای خانواده‌ها برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه ورزش همگانی و شرکت در مسابقات ورزشی نیز در رقابت‌های نیروهای مسلح، تیپ ۳۱۶ در برخی از رشته‌ها همواره رتبه برتر منطقه و کشور را به دست آورده است.

سرهنگ صفری تأکید کرد: نیروی زمینی ارتش، از بین جوانان مؤمن و متدین نیرو استخدام می‌کند و از جوانان استان دعوت می‌کنیم برای استخدام  پاسداری از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اقدام کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها