خادمان راهیان نور قرارگاه شهید «احمد کریمی» در قم تجلیل شدند

آئین تجلیل از خادمان و دست اندرکاران قرارگاه راهیان نور سردار شهید «احمد کریمی» امشب در حسینیه شهدای گمنام خضر نبی (ع) قم برگزار شد.
کد خبر: ۵۱۶۴۹۰
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۵ - 15April 2022

خادمان راهیان نور قرارگاه شهید «احمد کریمی» در قم تجلیل شدندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، آئین تجلیل از خادمان و دست اندرکاران قرارگاه راهیان نور سردار شهید حاج احمد کریمی و فعالان حوزه بسیج شهید بهشتی قم امشب در حسینیه شهدای گمنام خضر نبی (ع) قم برگزار شد.

در این مراسم، ابتدا حجت الاسلام علی اعظم خدابنده لو مسئول نمایندگی ولی فقیه در حوزه بسیج شهید بهشتی قم در سخنانی، توجه به فرهنگ شهدا و تفکر و روحیه بسیجی را راه مقابله با تهاجم دشمن خواند و اظهار داشت: باید با خودسازی و توسل و تمسک به شهدا بخصوص شهیدان گمنام خودمان را از دام‌های شیطان نجات دهیم و بدانیم که فعالیت در بسیج، از کار‌های مورد رضایت امام زمان (عج) می‌باشد.

وی افزود: سرداران شهیدی همچون شهید حاج احمد کریمی طلایه داران بسیج هستند و بسیج، تفکر قافله دار است و می‌تواند ما را به قله‌های سرافرازی برساند.

در ادامه، «مهدی کبیری پور» جانشین فرماندهی سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) با استناد به رهنمود‌های امامین انقلاب، بسیج را شجره طیبه و یادگار انقلاب و انقلاب را نیز همچون معجزه الهی و بسیج و انقلاب اسلامی را دو پدیده جدانشدنی خواند.

سردار فتح الله جعفری مشاور ریاست ستاد کل نیرو‌های مسلح نیز در این مراسم، با اشاره به خاطراتی از سردار شهید حاج احمد کریمی و شهید زین الدین، برخی ویژگی‌های دفاع مقدس از جمله مردمی بودن، توکل به خدا و توسل به ائمه (ع) را برشمرد.

در این مراسم با حضور امیر جعفری معاون هماهنگ کننده سپاه قم، سرهنگ حسین تناور فرمانده لشکر ۱۷ امام علی بن ابی طالب (ع)، مصطفی ملایی عضو شورای اسلامی شهر قم، فرمانده ناحیه بسیج شهرستان و فرمانده حوزه شهید بهشتی، از خادمان و راویان کاروان راهیان نور قرارگاه سردار شهید حاج احمد کریمی و فعالان حوزه بسیج شهید بهشتی و فرمانده کلانتری منطقه بنیاد تقدیر شد.

همچنین فرزندان شهیدان مدافع حرم عسگری جمکرانی، عربی، سامانلو و جیلان نیز مورد تقدیر قرار گرفتند.

کاروان راهیان نور قرارگاه شهید احمد کریمی، در قالب ۶ دستگاه اتوبوس و ۳۰۰ نفر، از ۲۸ اسفند سال ۱۴۰۰ تا دوم فروردین سال ۱۴۰۱ از مناطق عملیاتی جنوب و یادمان‌های شهدا بازدید کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار