دادستان عمومی و انقلاب مرکز خوزستان:

برخورد سختی در انتظار برهم زنندگان آسایش و امنیت مردم خواهد بود

جعفری چگنی در پیامی ضمن تبریک و تسلیت شهادت یکی دیگر از حافظان حریم نظم و امنیت در استان خوزستان گفت: قطعا برخوردی سخت در انتظار برهم زنندگان آسایش و امنیت مردم خواهد بود.
کد خبر: ۵۱۶۵۲۳
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۸ - 16April 2022

برخورد سختی در انتظار برهم زنندگان آسایش و امنیت مردم خواهد بودبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، «صادق جعفری چگنی» دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خوزستان در پیامی ضمن تبریک و تسلیت شهادت یکی دیگر از حافظان حریم نظم و امنیت در استان خوزستان اظهار داشت: قطعا برخوردی سخت در انتظار برهم زنندگان آسایش و امنیت مردم خواهد بود.

‌شهادت مظلومانه یکی از مردان عرصه امنیت «مصطفی رفیع زاده» از حافظان حریم نظم و امنیت که مجاهدانه در مقابل تعرض کنندگان به اموال مردم و سارقین مسلح ایستادگی کرد در پایان اجر این جهاد را با شهادت گرفت.

بی‌شک از دست دادن چنین جوانان برومند و مومنی اگرچه برای ما مصیبتی غم انگیز و تاسف آور است، لیکن برای آن شهید عزیز وارد شدن در حریم امن الهی است.

دادسرای عمومی و انقلاب استان خوزستان ضمن برخورد قاطع و جدی و سریع با عوامل آن، حمایت قانونی همه جانبه از کلیه ضابطان به‌ویژه کادر نیروی انتظامی خوزستان در جهت تامین امنیت جامعه اعلام و برخورد سخت در انتظار برهم زنندگان آسایش و امنیت مردم خواهد بود. 

 شهید «مصطفی رفیع زاده» از پرسنل انتظامی ماهشهر روز پنجشنبه در درگیری با سارقان مسلح در این شهرستان به درجه رفیع شهادت نائل آمد. پیکر مطهر وی در زادگاهش شهرستان باغملک تشییع و خاکسپاری شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار