برگزاری محفل انس با قرآن در ناحیه مقاومت بسیج باغملک

به مناسبت ماه مبارک رمضان محفل انس با قرآن کریم در ناحیه مقاومت بسیج باغملک برگزار شد.
کد خبر: ۵۱۶۶۷۱
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۸ - 16April 2022

برگزاری محفل انس با قرآن در ناحیه مقاومت بسیج باغملکبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، به مناسبت ماه مبارک رمضان محفل انس با قرآن کریم در ناحیه مقاومت بسیج باغملک برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین «سیدسبحان میرسالاری»، مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه باغملک در محفل انس با قرآن کریم که امروز به مناسبت ماه مبارک رمضان در نمازخانه ناحیه مقاومت بسیج سپاه با حضور پاسداران و بسیجیان این شهرستان برگزار شد اظهار داشت: انس با قرآن کریم، تدبر و تفکر در آیات آن و به کار بستن آن در زندگی فردی و اجتماعی دارای برکات فراوان است.

وی افزود: امروزه قرآن کریم در دنیا به عنوان نقطه وصل وحدت بین مسلمانان جهان شناخته می‌شود و کسانی که قرآن را محور اندیشه‌ها و عملکرد خود قرار داده اند نقش تعیین کننده‌ای در مسائل داخلی و بین المللی داشته و دارند.

حجت الاسلام میرسالاری ادامه داد: انس با قرآن یعنی این‌که انسان همواره آن‌ را تلاوت کند؛ در معنایش تدبر کند و برای تنظیم رفتارهای خود با آموزه‌های قرآنی تلاش جدی و حداکثری به عمل آورد؛ یعنی قرآن با خون و گوشت او آمیخته شود. بر این اساس، بیش از خواندن قرآن، که آن نیز در جای خودش لازم است، انس با قرآن زمانی معنا خواهد داشت که آموزه‌های قرآن با جان انسان عجین شود و عمل انسان با قرآن هماهنگ باشد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه باغملک در پایان یادآور شد: اینکه پاسداران، سربازان و بسیجیان در این محافل انس با قرآن شرکت می‌کنند، می‌تواند اثرات معنوی بسیار خوبی برایشان داشته باشد و دارای برکات زیادی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها