رئیس اداره استعدادهای درخشان آموزش و پرورش خوزستان خبر داد:

برگزاری نخستین یادوارۀ دفاع مقدس سمپاد در خوزستان

حیدری در دیدار با سردار مرادحاجتی از انعقاد تفاهم نامه مشترک برای اجرای نخستین یادوارۀ دفاع مقدس سمپاد در خوزستان خبر داد.
کد خبر: ۵۱۶۶۹۵
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۸ - 16April 2022

برگزاری نخستین یادوارۀ دفاع مقدس سمپاد در خوزستانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، «جمال حیدری» رئیس اداره استعدادهای درخشان آموزش و پرورش استان خوزستان امروز در دیدار با سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان از انعقاد تفاهم نامه مشترک برای اجرای نخستین یادوارۀ دفاع مقدس سمپاد خبر داد.

وی هدف از دیدار با سردار مرادحاجتی را هم‌اندیشی و استفاده از دیدگاه و نظرات وی برای اجرای کیفی نخستین یادواره دفاع مقدس سمپاد دانست و اظهار داشت: مشارکت تخصصی در این یادواره می تواند منجر به خروجی بهتری از این برنامه شود.

رئیس اداره استعدادهای درخشان آموزش و پرورش خوزستان اهداف و برنامه‌های سند تحول آموزش و پرورش، سند کلیات نظام تعلیم و تربیت استعدادهای برتر و توجه ویژه به نیاز ضروری دانش‌آموزان را آشنایی با ارزش‌های انقلاب اسلامی ایران و نقش نوجوانان و جوانان در دفاع از ارزش‌های مقدس دانست و افزود: آشنایی با شهدا به ویژه شهدای استعدادهای درخشان در جنگ تحمیلی، گرامیداشت دفاع مقدس، مدافعان کشور در زمینه‌های گوناگون و توسعه و تعمیق روحیه پژوهش و نوآوری و شناسایی استعدادها به ویژه دانش‌آموزان مدارس استعدادهای درخشان سراسر کشور در سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ ‌از اهداف این یادواره است.

حیدری برگزاری این یادواره را پیشنهاد و ابتکار اداره استعدادهای درخشان آموزش و پرورش استان خوزستان دانست و گفت: امروز از نقطه نظرات راهبردی سردار مرادحاجتی که دغدغه های ارزشی و فرهنگی شان همیشه زبانزد بوده بهره مند شدیم و امیدواریم با همکاری بین بخشی بتوانیم نسل نوجوان و دانش آموزمان را بیشتر از قبل با فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت آشنا کنیم.

سردار مرادحاجتی نیز در این دیدار ضمن استقبال از یادواره هایی ارزشی و معنوی برای نسل دانش آموز یادآور شد: مخاطب اصلی امروز ما در جهاد تبیین همین نسل نوجوان و دانش آموز هستند که باید آینده کشور را به دست آن ها بسپاریم.

وی از اعلام آمادگی برای همکاری همه جانبه در همه حوزه ها با آموزش و پرورش خبر داد و بیان داشت: ضرورت دارد برنامه های اینچنین را با زبان کودک و مخاطب شناسی راهبری برنامه ریزی کنیم تا به خروجی مطلوب برسیم.

انتهای پیام/ 

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار