مدیرکل کمیته امداد امام خمینی مازندران خبر داد؛

اجرای پویش «به عشق علی» در مازندران

حجت‌الاسلام «عالیشاه» از اجرای پویش «به عشق علی» برای جذب ۲۰ هزار حامی در مازندران خبر داد.
کد خبر: ۵۱۶۷۰۲
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۶ - 17April 2022

اجرای پویش «به عشق علی» در مازندرانبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، حجت‌الاسلام «بشیر عالیشاه» مدیر کل کمیته امداد مازندران در دیدار با «سید محمود حسینی پور» استاندار مازندران اظهار داشت: دو هزار ۷۰۰ نفر از ایتام و ۹ هزار و ۷۰۰ نفر از فرزندان طرح محسنین تحت حمایت کمیته امداد مازندران قرار دارند و از حمایت‌های مادی و معنوی حامیان نیکوکار بهره‌مند هستند.

وی از اجرای پویش «به عشق علی» برای جذب ۲۰ هزار حامی خبر داد و گفت: همچنین جشن رمضان با بخش‌های معرفی کارآفرینان‌های برتر و بخشی دیگر گلریزان و کمک‌های مومنانه و... برگزار می‌شود که خیران در این بخش مساعدت‌های لازم را دارند.

عالیشاه ادامه داد: سال گذشته سامانه امداد هوشمند به منظور تسریع در ارائه خدمات، تکریم مددجویان و بروز رسانی اطلاعات آنان راه اندازی شد.

مدیر کل کمیته امداد مازندران گفت: سیاست راهبردی کمیته امداد توانمند سازی است و امسال ۱۶ هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی برای نیازمندان ایجاد می‌شود.

وی بیان داشت: کمیته امداد مازندران، سال گذشته رتبه چهارم کشور در بخش اشتغال را کسب کرد و در اسفند سال گذشته به سه هزار نیازمند متقاضی وام، با مشارکت خیران وام قرض‌الحسنه پرداخت شد.

مدیرکل کمیته امداد مازندران با بیان اینکه ساخت هزار و ۳۰۰ واحد مسکن مددجویی در استان در دست اقدام است، اضافه کرد: پنج هزار و ۴۰۰مددجو مستاجر هستند و دو هزار و ۵۰۰ نفر در اولویت مسکن بوده و هزار نفر دارای زمین و هزار و ۵۰۰ نفر فاقد زمین هستند که در تلاشیم تا با کمک خیران برای این افراد زمین برای ساخت مسکن فراهم شود.

حجت‌الاسلام عالیشاه خاطر نشان کرد: با همدلی و وفاق در راستای خدمت رسانی به نیازمندان باید گام برداریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار