مدیرکل بنیاد شهید لرستان:

کمک به رفع مشکلات خانواده‌های شهدا توفیق الهی است

«زرینجویی» خدمت به خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران را از افتخارات دانست و گفت: کمک به رفع مشکلات خانواده‌های شهدا توفیق الهی است.
کد خبر: ۵۱۶۷۲۶
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۸ - 17April 2022

کمک به رفع مشکلات خانواده‌های شهدا توفیق الهی است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، «محمود زرینجویی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان و سرهنگ پاسدار «محسن رشیدی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان و جمعی از همکارانشان در قالب طرح ضیافت الهی ویژه ماه مبارک رمضان، در راستای طرح سپاس با خانواده شهیدان «ایرج» و «کورش رحمتیان» دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این دیدار زرینجویی ضمن تبریک سالروز تولد امام حسن مجتبی (ع)، اظهار داشت: شهدا چراغ راه هستند و همه‌ی ما بایستی تلاش کنیم با الگو قرار دادن سبک و سیره زندگی شهدا، مسیر را گم نکنیم.

وی افزود: دوران دفاع مقدس، شهدا از عزیز ترین هدیه خداوند به خود که جان شیرنشان بود گذشتند و برای دفاع از ارزش‌ها  جانشان را در طبق اخلاص گذاشتند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان با اشاره به برکات دیدار با خانواه‌های معزز شهدا، تصریح کرد: چهره‌ی مادران شهدا تجسم عینی شهدا است و صبر و استقامت مادران شهدا ستودنی  است.

زرینجویی خدمت به خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران را از افتخارات دانست و بیان کرد: کمک به رفع مشکلات خانواده‌های شهدا توفیق الهی است.

در این دیدار از مادر شهیدان «کورش و ایرج رحمتیان» تجلیل و قدر دانی شد.

«ایرج رحمتیان» یکم فروردین ۱۳۳۸، در روستای «ویسیان» از توابع شهرستان خرم آباد به دنیا آمد. تا پایان دوره متوسطه درس خواند و دیپلم گرفت. به عنوان سرباز ارتش در جبهه حضور یافت. چهارم فروردین ۱۳۶۱، در «رقابیه» بر اثر اصابت ترکش به شکم و پا، شهید شد. مزار او در شهرستان زادگاهش واقع است.

«کورش رحمتیان» پنجم آبان ۱۳۴۳، در شهرستان خرم آباد به دنیا آمد. تا پایان دوره راهنمایی درس خواند. از سوی بسیج در جبهه حضور یافت. چهاردهم دی ۱۳۶۲، با سمت آرپی چی زن در بانه توسط مزدوران ضد انقلاب با اصابت تیر به قلب، شهید شد. مزار او در آرامگاه خضر زادگاهش واقع است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار