فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان:

ماه مبارک رمضان ماه مهربانی و کمک به هم نوع است

احمدی‌ گفت: ماه مبارک رمضان ماه مهربانی و کمک به هم نوع است و این وظیفه ذاتی سپاه است که با کمک‌های مومنانه مردمی به کمک نیازمندان برسد.
کد خبر: ۵۱۶۷۷۳
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۹ - 17April 2022

ماه مبارک رمضان ماه مهربانی و کمک به هم نوع استبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، سرهنگ پاسدار «شاپور احمدی» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان امروز از توزیع یک هزار و ۶۰۰ بسته معیشتی به مناسبت ولادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) خبر داد.

وی ضمن تبریک ولادت امام حسن مجتبی(ع) اظهار داشت: ماه مبارک رمضان ماه مهربانی و کمک به هم نوع است و این وظیفه ذاتی سپاه است که با کمک‌های مومنانه مردمی به کمک نیازمندان برسد. به همین منظور تعداد یک هزار و ۶۰۰ بسته معیشتی به ارزش هر بسته ۵ میلیون ریال آماده توزیع است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان گفت: این بسته ها شامل یک کیسه برنج ۱۰ کیلویی، ماکارونی، روغن، حبوبات و رب گوجه فرنگی می باشند که در ماه مبارک رمضان میان نیازمندان توزیع خواهد شد.

سرهنگ احمدی ادامه داد: در برنامه ای دیگر بسته های مرغ منجمد میان نیازمندان توزیع می‌شود تا پایان ماه مبارک ۳۵۰۰ بسته معیشتی برای نیازمندان آبادان تدارک دیده شده است تا در ماه مهربانی دست نیازمندان را بگیریم.

وی از تهیه و توزیع ۱۹۰ پرس غذای گرم جهت افطاری بین نیازمندان، ۲۰۰ وعده سحری و ۵۹ بسته معیشتی توسط پایگاه های زیر مجموعه ی حوزه حضرت فاطمه (س) خبر داد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان در این خصوص تصریح کرد: سنت حسنه اطعام فقرا برگرفته از سیره پیامبر اکرم (ص) و ائمه اطهار (ع) است و ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای دستگیری از نیازمندان و مشارکت همه افراد جامعه در توسعه فرهنگ احسان و نیکوکاری است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار