مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر خوزستان:

هلال احمر خوزستان در خدمت‌رسانی به مسافران و کاروان‌های راهیان نور خوش درخشید

حجت‌الاسلام انصاری گفت: امسال شاهد حضور آمار بالایی از مسافران و کاروان‌های راهیان نور بعد از ۲ سال تعطیلی به دلیل کرونا در خوزستان بودیم که هلال احمر خوزستان در خدمت‌رسانی به این عزیزان خوش درخشید.
کد خبر: ۵۱۶۷۸۰
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۰ - 17April 2022

هلال احمر خوزستان در خدمت رسانی به مسافران و کاروان های راهیان نور خوش درخشیدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، حجت‌الاسلام «محمد انصاری» مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر خوزستان امروز در آیین تودیع و معارفه مدیرعامل جدید هلال احمر خوزستان که در سالن جلسات این جمعیت برگزار شد، اظهار داشت: استان خوزستان در هشت سال گذشته بحران‌های متعددی از جمله سیل سال ۹۸ و زلزله اندیکا را پشت سر گذاشت.

وی با بیان اینکه امید است هر مدیری که بر سر کار می‌آید زیر چتر انقلاب، ارزش‌های خون شهدا را حفظ کند و به مردم خدمت کند ابراز امیدواری کرد جمعیت هلال احمر خوزستان در دوره مدیریت جدید نیز شاهد اقدمات ارزشمندی به مردم خوزستان باشد.

انصاری گفت: سیل سال ۹۸ و زلزله اندیکا از سخت‌ترین و مهم‌ترین حوادث استان خوزستان در مدت تصدی مسئولیت خدادادی در هلال احمر بوده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر خوزستان یادآور شد: امسال شاهد حضور آمار بالایی از مسافران و کاروان‌های راهیان نور بعد از ۲ سال تعطیلی به دلیل کرونا در خوزستان بودیم که هلال احمر خوزستان در خدمت رسانی به این عزیزان خوش درخشید.

در پایان این مراسم «علی خدادادی» پس از 8 سال مدیریت، تودیع و «وحید شعبانی» به عنوان مدیرعامل جدید جمعیت هلال احمر خوزستان معارفه شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها