دبیر کمیته علمی درس آشنایی با دفاع مقدس خوزستان خبر داد؛

آمادگی تدریس درس آشنایی با دفاع مقدس برای فصل جدید به صورت حضوری

صرامی گفت: با تدابیر سردار مرادحاجتی و هماهنگی صورت گرفته با مدیران و معاونین آموزشی دانشگاه‌های مختلف استان، برنامه زمان‌بندی کلاس‌های درس آشنایی با دفاع مقدس جهت ارائه ترم جدید به صورت حضوری ارائه شد.
کد خبر: ۵۱۶۷۸۴
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۱ - 17April 2022

آمادگی تدریس درس آشنایی با دفاع مقدس برای فصل جدید به صورت حضوریبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، جلسه هم‌اندیشی کمیته علمی درس آشنایی با دفاع مقدس خوزستان امروز با موضوع بررسی شیوه‌های تدریس و آمادگی برای فصل جدید به صورت حضوری در اهواز برگزار شد.

«فضل‌الله صرامی» دبیر کمیته علمی درس آشنایی با دفاع مقدس اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان در این جلسه با ارائه برنامه برای ترم آینده اظهار داشت: با تدابیر سردار مرادحاجتی و هماهنگی صورت گرفته با مدیران و معاونین آموزشی دانشگاه‌های مختلف استان، برنامه زمان‌بندی کلاس‌های درس آشنایی با دفاع مقدس جهت ارائه ترم جدید به صورت حضوری ارائه شد.

وی افزود: طبق بررسی به عمل آمده رضایت نسبی خوبی هم از سوی دانشجویان و هم از سوی اساتید درس آشنایی با دفاع مقدس در سال تحصیلی گذشته اعلام شده و کلاس‌های برخط توانسته با کیفیت بخشی مطلوب پاسخگوی نیاز دانشجویان باشد ضمن این که آمادگی داریم، ترم آینده به صورت حضوری و البته با رعایت کامل دستور العمل های بهداشتی برگزار شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار