فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مرکزی یزد:

سپاه و بسیج در همه حال آماده خدمت به مردم است

سرهنگ «جوکار» گفت: سپاه و بسیج در همه حال آماده ارائه خدمت به مردم و پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۵۱۶۸۰۵
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۰ - 17April 2022

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، سرهنگ «عباس جوکار» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مرکزی یزد در دیدار با «سید محمدرضا مدرسی» سرپرست فرمانداری یزد ضمن تبریک میلاد باسعادت امام حسن مجتبی (ع) اظهار داشت: سپاه و بسیج در همه حال آمادگی ارائه خدمت به مردم و پیشبرد اهداف انقلاب است.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ناحیه مرکزی یزد افزود: بسیج آمادگی خود را برای همکاری و کمک به فرمانداری و دستگاه‌های اجرایی شهرستان برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی مانند گذشته اعلام می‌کند.
 
در ادامه سید محمدرضا مدرسی سرپرست فرمانداری یزدضمن تشکر از ابراز محبت فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مرکزی و همراهان بیان داشت: نقش سپاه و بسیج در دفاع و پیشبرد اهداف نظام مقدس اسلامی بسیار با اهمیت است و بسیج به عنوان مردمی‌ترین نهاد ارزشی برخاسته از بطن جامعه در جمهوری اسلامی ایران موجب عزت، اقتدار، افتخار و سربلندی نظام و انقلاب اسلامی است.
 
مدرسی خاطرنشان کرد: آن چه مدنظر است حفظ روحیه ایثار، عدالت محوری، رسیدگی و رفع مشکل محرومان و اصرار برای فرامین رهبری جهت پیشبرد اهداف تدوین شده نظام مقدس اسلامی است.
 
وی در پایان گفت: جایگاه سپاه و بسیج برای ماخیلی ارزشمند است و در برگزاری برنامه‌ها حتما از تمام ظرفیت‌های بسیج جهت پیشبرد اهداف دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بهره خواهیم گرفت.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار