فرمانده سپاه ناحیه امام حسین (ع) شهرستان بوئین زهرا:

آمریکا بازیگر راهبردی جنگ ترکیبی علیه ایران است

سرهنگ مهرعلیا گفت: آمریکا سیاست‌گذار و بازیگر راهبردی در جنگ ترکیبی علیه انقلاب اسلامی ایران است.
کد خبر: ۵۱۶۸۸۴
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۰ - 17April 2022

به گزارش ‌دفاع‌پرس از قزوین، سرهنگ «غلامرضا مهرعلیا»، فرمانده سپاه ناحیه امام حسین (ع) شهرستان بوئین زهرا در شورای فرماندهی ناحیه، با اشاره به جایگاه جهاد تبیین در راهبرد مواجهه استکبار با نظام اسلامی اظهار داشت: پس از شکست و ناامیدی دشمن در جنگ سخت، فرهنگی و نرم، راهبرد کنونی مواجهه نظام سلطه با جمهوری اسلامی ایران، در قالب «جنگ ترکیبی» قابل تعریف است. جنگی که هدف آن تحریم و تحریف انقلاب اسلامی است و این جنگ ترکیبی دشمن در حقیقت تجلی راهبرد « فشارهای جامع و حداکثری دشمن » است و راهکار مقابله با این جنگ نیز، جهاد تبیین است.

وی در ادامه افزود: آمریکا سیاست گذار و بازیگر راهبردی در جنگ ترکیبی علیه انقلاب اسلامی ایران است. یکی از اقدامات آنها برای تهاجم ترکیبی، اتحاد و ائتلاف بین اپوزیسیون های مختلف و معارض ایران اعم از سلطنت طلبان، تجزیه طلبان قومی و گروه های معاند مدهبی و هماهنگ کردن راهبردها و تاکتیک های آنها بر ضد جمهوری اسلامی ایران است.

سرهنگ مهرعلیا، کم کاری مسئولین در جهاد تبیین را خیانت به خون مطهر شهداء دانست و عنوان کرد: از دیدگاه رهبر معظم انقلاب، «جهاد تبیین» نسخه مقابله با جنگ شناختی به منظور وارونه نشان دادن و تحریف واقعیت های مرتبط با ایران و تغییر محاسبات مردم، نخبگان و مسئولان است. در میدان جهاد تبیین حتماً باید تقسیم کار داشته باشیم و نقش های مختلفی را برای افراد تعیین نماییم. قرار نیست که در این میدان همه یک تخصص داشته باشند، آنچه مهم است خروجی کار است که محصول کار تیمی و تقسیم کار بوده است و کم کاری مسئولین در جهاد تبیین، خیانت به خون مطهر شهداء است و همه باید در این میدان به صورت جهادی وارد شوند.

فرمانده سپاه ناحیه امام حسین(ع) شهرستان بوئین زهرا، در پایان سخنان خود به هدف های راهبردی در تهاجم ترکیبی دشمن اشاره کرد و گفت : در عملیات نظامی هدف های راهبردی بسیار حائز اهمیت است و این هدف های راهبردی به مثابه ستون های تحریف است. دشمنان در تهاجم ترکیبی با ابزارهای مختلفی همچون تحریف، شبهه افکنی، شایعه پردازی، سیاه نمایی و صدها تکنیک دیگر به صورت 24 ساعته در حال بمباران اهداف خود در جمهوری اسلامی ایران هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار