نماینده ولی فقیه در سپاه ولیعصر(عج) خوزستان:

سپاه پاسداران یکی از مجموعه های گرانقدر رشد و پرورش سربازان است

حجت الاسلام رستگار گفت: سپاه پاسداران یکی از مجموعه های گرانقدر رشد و پرورش سربازان و شهدایی است که در راه حفظ امنیت این مرز و بوم جان خود را تقدیم کردند و وظیفه ما تداوم راه آن‌ها است.
کد خبر: ۵۱۶۸۹۱
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۵ - 17April 2022

سپاه پاسداران یکی از مجموعه های گرانقدر رشد و پرورش سربازان استبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، حجت الاسلام والمسلمین «عبدالرضا رستگار» نماینده ولی فقیه در سپاه ولیعصر (عج) خوزستان امروز در آیین گرامیداشت میلاد باسعادت امام حسن مجتبی (ع) و روز سرباز در بین سربازان سپاه ولیعصر(عج) خوزستان اظهار داشت: امام حسن مجتبی (ع) شخصیتی برجسته و مظلوم بود و در خصوص این امام بزرگوار سخنان زیادی گفته نشده است.

وی افزود: برخی ها  بر این باور بودند که ایشان برای حفظ جان خود مصلحت اندیشی کرده در حالی که اینگونه نبوده و امام حسن مجتبی (ع) شجاع‌ترین فرد دوران خود بود. 

نماینده ولی فقیه در سپاه ولیعصر (عج) خوزستان تصریح کرد: نیروهای ارزشی و انقلابی به آرمانگرا بودن مشهور هستند و همگی یک زندگی بدون ظلم و ستم و با آرامش می‌خواهند اما انسان مومن در کنار آرمانگرایی باید واقع‌نگر هم باشد.

رستگار خاطرنشان کرد: جوانان همواره دارای آرمان‌های بلندی هستند و این یک نگرش خوب است اما در کنار آن نیز باید واقع‌نگری در ذهن پرورش داده شود.

وی بیان کرد: امام حسن مجتبی(ع) به دنبال برپا کردن حکومت محمدی و علوی بود که در آن نه ظلمی باشد نه ستم، اما وقتی می‌نگرد که دارای یارانی خسته از جنگ است و برخی از سربازان و فرماندهان ایشان با نیرنگ عمر وعاص و معاویه به دشمن پیوستند، وی را سردرگم می‌کند.

نماینده ولی فقیه در سپاه ولیعصر (عج) خوزستان گفت: جامعه آن دوران دیگر پذیرش جنگ را نداشت و امام حسن مجتبی (ع) نیز به این باور رسیده بود که دست از جنگ بکشد؛ این امام بزرگوار برای ما الگو است و جوانان اگر بخواهند در مکتب امام حسن (ع) باشند، باید ضمن مطالعه نامه امیر المومنین(ع) به امام حسن(ع)، راه ائمه را دنبال کنند.  

حجت الاسلام رستگار یادآور شد: رهبر معظم انقلاب نیز همواره سفارش جوانان را داشته اند و در چندین جلسه نیز به فرماندهان نیروهای مسلح فرموده اند که باید قدر این سرمایه های انسانی ارزشمند را بدانیم.

وی افزود: سپاه پاسداران یکی از مجموعه های گرانقدر رشد و پرورش سربازان و شهدایی است که در راه حفظ امنیت این مرز و بوم جان خود را تقدیم کردند و وظیفه ما تداوم راه آن‌ها است.

نماینده ولی فقیه در سپاه ولیعصر (عج) خوزستان گفت: دوران خدمت سربازی از لحظه های شیرین زندگی جوانان است؛ این جوانان دوران مقدسی را سپری می کنند و باید از آن بهره‌مند شوند؛ بسیاری از این جوانان در آینده بی شک مسئولیت های خطیری را در کشور عهده دار می شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار