مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه سپاه تبریز تاکید کرد؛

اهمیت بالای مادر در سیره و سنت امام حسن (ع)

حجت‌الاسلام «طالعی» گفت: امام حسن مجتبی (ع) در مناظره با معاویه نقش مادر را برجسته بیان کرده و در سعادت خویش اشاره به مادرش حضرت زهرا (س) و خدیجه کبری (س) می‌کند.
کد خبر: ۵۱۶۹۰۶
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۸ - 17April 2022

به گزارش دفاع‌پرس از تبریز، حجت‌الاسلام «رحیمعلی طالعی» مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه تبریز امروز (یک‌شنبه) در آیین بزرگداشت میلاد حضرت امام حسن مجتبی (ع) در جمع بسیجیان اظهار داشت: از نظر امام حسن(ع) تربیت انسان وارسته زمانی تحقق می‌یابد که دارای ویژگی‌های روحی و معنوی، خانه وخانواده سالم باشد.

وی با اشاره به نقش مهم مادران در تربیت و تعالی خانواده، گفت: در سعادت و شفاوت فرزند مادر نقش اساسی و بسزایی را ایفا می‌کند چنانکه امام حسن مجتبی (ع) در مناظره با معاویه نقش مادر را برجسته بیان کرده و در سعادت خویش اشاره به مادرش حضرت زهرا (س) و خدیجه کبری (س) می‌کند.

وی تاکید کرد: تشکل‌ها و محافل اجتماعی نیز در تربیت انسان نقش داشته و می‌تواند در تعیین جایگاه اجتماعی انسان تاثیر و نمود عینی ایفا کند.

«طالعی» بر اهمیت تربیت انسان وارسته از دیدگاه امام حسن مجتبی(ع) تاکید و اظهار داشت: از لحاظ رفتاری و گفتاری همه ما از انسان‌های کامل باید پیروی کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار