بیانیه مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان ایلام به مناسبت روز ارتش؛

نظام اسلامی ایران به ارتش مکتبی و ولایی خود افتخار می‌کند

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ایلام به مناسبت ۲۹ فروردین، روز ارتش بیانیه صادر کرد.
کد خبر: ۵۱۶۹۲۴
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۴ - 18April 2022

صدور بیانیه مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ایلام به مناسبت روز ارتشبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام، ۲۹ فروردین به مناسبت روز ارتش سرهنگ «محمدحسین فولادی»، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ایلام با صدور بیانیه‌ای روز ارتش را تبریک گفت.

در این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

گرامی باد ۲۹ فروردین ماه سالروز ارتش پرافتخار و عزتمند ایران اسلامی همانانی که با بیعت الهی خود با امام عزیزمان کمر طاغوت زمان را شکستند و زمینه ساز استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی گردیدند، آنانیکه با مجاهدت بی نظیر خود در دفاع مقدس بار دیگر عاشورا را تفسیر و تبیین نمودند و با شهدای گرانقدر و امیران سرافراز شهیدش جاودانه تاریخ گشته‌اند.

آری نظام مقدس جمهوری اسلامی امروز به ارتش مکتبی، انقلابی و ولایی خود که در مقاطع نورانی عمر انقلاب ضرورت‌ها را به بخوبی تشخیص داد و حال هم با مرزداری مقتدرانه، پیشرفت های حیرت انگیز علمی و تجهیزاتی و خدمات ارزشمند عمرانی و جهادی به ایران اسلامی فدایی بودن خویش را به رخ جهانیان می‌کشاند افتخار می‌کند.

اینحانب این روز ماندگار و جاودانه تاریخی را به محضر فرماندهی معظم کل قوا، ارتشیان سربلند و سرافراز و آحاد مردم عزتمند ایران اسلامی و نیروهای مسلح جان بر کفش تبریک و تهنیت عرض می نماییم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار