مسئول سازمان بسیج هنرمندان مازندران:

دستاوردهای انقلاب در قالب هنر به مردم بازگو شود

«هراسانی» گفت: برنامه‌های امسال بسیج هنرمندان مازندرام بر محور جهاد تبیین است و باید موفقیت‌ها و دستاورد‌های انقلاب را در قالب هنر به مردم بازگو کنیم.
کد خبر: ۵۱۶۹۲۵
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۵ - 18April 2022

دستاوردهای انقلاب در قالب هنر به مردم بازگو شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «حمیدرضا هراسانی» مسئول سازمان بسیج هنرمندان مازندران در نشست صمیمی با هنرمندان بسیجی استان که در سالن امامت سپاه کربلا برگزار شد از حمایت‌های نماینده ولی فقیه در استان و فرمانده سپاه کربلا از اجرای برنامه‌های هنرمندان و سازمان بسیج هنرمندان اظهار داشت: سازمان بسیج هنرمندان مازندران در سال ۸۵ به عنوان اولین استان تشکیل شده است.

وی افزود: در حال حاضر شش هزار بسیجی در تراز انقلاب داریم و به مناسبت شهادت شهید آوینی و روز هنر انقلاب که به روز قشر بسیج هنرمند نام گرفت برنامه‌های زیادی در سطح استان برگزار شد.

این مسئول با بیان اینکه هر ساله در نیمه ماه مبارک رمضان شاهد شعرخوانی شاعران در محضر رهبر معظم انقلاب هستیم، گفت: ما هم سال‌ها این برنامه را برگزار کردیم و با شیوع کرونا تعطیل کردیم و امسال مجوز اجرای آن را گرفتیم.

هراسانی با بیان اینکه این سازمان دارای ۱۰ انجمن ادبی نمایش، شعر، داستان، سرود، فیلم، عکس، تعزیه، تجسمی، خوشویسی و صنایع دستی است، بیان داشت: هر سال در ابتدای سال با این انجمن‌ها نشست می‌گذاریم و ضمن تشریج برنامه‌ها، راهکارها و پیشنهادها را اعلام می‌کنیم و برنامه‌های امسال بر محور جهاد تبیین است و باید موفقیت‌ها و دستاورد‌های انقلاب را در قالب هنر به مردم بازگو کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار