بیانیه اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس گیلان به‌مناسبت روز ارتش؛

تلاش و همت ارتشیان؛ نشان از توانمندی معنوی و اقتدار

اداره‌‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گیلان به‌مناسبت فرارسیدن 29 فروردین روز ارتش ‌بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۵۱۶۹۷۵
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۱ - 18April 2022

تلاش و همت ارتشیان؛ نشان از توانمندی معنوی و اقتدار

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از رشت، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان به مناسبت فرارسیدن ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

خدا را شاکریم که حفاظت از ایران اسلامی بر عهده فرزندانی است از جنس اقتدار و روحیه جهادی که با عزمی پولادین در ظل عنایات فرماندهی کل قوا حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی) از وجب به وجب این خاک مقدس دفاع می‌کنند؛ تلاش و همت ارتشیان قهرمان در کنار سایر نیرو‌های مسلح، در طول ۸ سال دفاع مقدس و بعد از آن، این مرز و بوم را وام دار خود کرده است.

نامگذاری ۲۹ فروردین به عنوان روز ارتش از سوی مقام معظم رهبری و فرماندهی معظم کل قوا را باید سند افتخار ارتش دانست؛ بی‌شک جایگاه ممتاز اقتدار دفاعی و آمادگی‌های همه جانبه جمهوری اسلامی ایران برای پاسخ قاطع و تعیین‌کننده به هر نوع تهدید و تعرض جبهه دشمنان انقلاب و نظام اسلامی، مرهون تلاش متعهدانه و مومنانه و حرکت مجاهدانه و هوشمندانه آحاد نیرو‌های مسلح به ویژه ارتش غیرتمند است که هم‌اکنون مایه یاس و استیصال قدرت‌های مستکبر، شرور و ناامیدی آنان از عملی ساختن هر نوع تهدید سخت ونیمه سخت به سرزمین جمهوری اسلامی ایران گردیده است. از امام راحل آموخته‌ایم که ارتش با اسلام عجین شده و وظیفه همه است که آن را به این نام بشناسیم.

ارتش جمهوری اسلامی ایران در کنترل بحران کرونا همراه مردم و سایر نیرو‌های مسلح پای کار آمد و امروز تمامی نیرو‌های مسلح باید آماده جانفشانی و فداکاری در بحران‌ها وحوادث گوناگون در کنار مردم و نظام باشند و از کیان جمهوری اسلامی ایران دفاع کنند؛ بنابراین کار خستگی‌ناپذیر آن‌ها نشان از توانمندی معنوی و اقتدار آن‌ها است که کمک شایانی را به ارتقاء جایگاه نظام جمهوری اسلامی ایران داشته است.

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان ضمن بزرگداشت ۲۹ فروردین و یاد و خاطره شهدای گرانقدر ارتش جمهوری اسلامی و پاسداشت رشادت‌های بزرگ‌مردان ارتشی این روز را تبریک عرض نموده و آرزوی سلامتی و توفیق روزافزون تحت ولایت امام زمان (عج) و رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در راه صیانت از دستاورد‌های نظام و دفاع از میهن اسلامی و اعتلا و اقتدار کشور را دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار