بیانیه اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس سمنان به مناسبت روز ارتش؛

ارتش جمهوری اسلامی ایران نماد قدرت ملی و نظامی کشور است

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان به مناسبت گرامیداشت سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۵۱۶۹۷۸
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۲ - 18April 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از سمنان، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان به مناسبت فرارسیدن ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

بیست و نهم فروردین، روز حیات دوباره ارتش و سالروز اعتماد تاریخ ساز امام (ره) به این نیروی عظیم انقلابی، یادآور تجدید میثاق غیورمردانی است که عاشقانه در راه تحقق آرمان‌های والا و انقلابی امام (ره) خود گام برداشتند تا با نثار جان خود، پیام انقلاب اسلامی ایران را به جهانیان ارسال کنند.

روز ارتش، یادآور سال‌ها شجاعت و دلاورمردی ارتشیان غیور در حراست از استقلال و تمامیت ارضی کشور و نقش آفرینی‌های تاریخ ساز آنان در ارتقای سطح بازدارندگی و توان دفاعی کشور است که نه تنها در دوران دفاع مقدس، بلکه در تثبیت امنیت ملی و امنیت همیشگی مرزها، هر جا که نیاز به ارتش احساس شد غیور مردان نیروی دریایی، زمینی و هوایی وارد عرصه شده اند.

ارتش در سالیان اخیر نیز در مقاطع مختلف همواره حاضر و پیشقدم بوده، در کمک رسانی به مردم در حوادث و بلایای مختلف از جمله در مبارزه با ویروس کرونا و بازدارندگی دفاعی از کشور، به کمک هموطنان آمده است.

ارتش جمهوری اسلامی ایران نماد قدرت ملی و نظامی کشور به‌حساب می‌آید و پیشرفت در تکنولوژی هسته‌ای، هوافضا و انواع موشک‌های دوربرد گواه این مسئله است.

وحدت، تعامل، هماهنگی و هم‌افزایی همه‌جانبه نیرو‌های مسلح به‌ویژه بین ارتش و سپاه، تصویری شکوهمند و قدرتمند از عزم و اراده و اتحاد و همبستگی ایرانیان در تداوم انقلاب اسلامی و فائق آمدن بر مشکلاتی که همواره توسط قدرت‌های استکباری علیه جمهوری اسلامی طراحی نموده‌اند را ترسیم کرده است.

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارز‌ش‌های دفاع مقدس استان سمنان در پایان با تجلیل از مقام شامخ شهیدان والامقام و ایثارگران سرافراز کشور به‌ویژه ۴۸ هزار شهید ارتش جمهوری اسلامی و شهدای حماسه ناوچه «جوشن» در خلیج فارس در ۲۹ فروردین‌ماه سال ۱۳۶۷، روز ارتش را گرامی داشته و این روز را به تمامی سلحشوران و خانواده بزرگ ارتش تبریک می‌گوید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها