فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب ارتش:

روز ارتش، یک روز بزرگ و سرنوشت‌ساز در تاریخ کشور است

امیر«طاهری» گفت: ‌۲۹ فروردین به عنوان یک روز بزرگ و سرنوشت ساز در تاریخ کشور یاد کرد و ۴۳ سال قبل امام (ره) با حمایت از فرزندان ارتشی ایران اسلامی موجبات تولد ارتشی انقلابی و ولایی را فراهم کرد.
کد خبر: ۵۱۷۰۲۹
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۷ - 18April 2022

روز ارتش، یک روز بزرگ و سرنوشت ساز در تاریخ کشور استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، سرتیپ دوم ستاد «سلیمان طاهری» فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب ارتش امروز در مراسم روز ۲۹ فروردین به عنوان یک روز بزرگ و سرنوشت ساز در تاریخ کشور یاد کرد و اظهار داشت: ۴۳ سال قبل امام (ره) با حمایت از فرزندان ارتشی ایران اسلامی موجبات تولد ارتشی انقلابی و ولایی را فراهم کرد.

طاهری تاکید کرد: ارتش بدون توجه به مرزبندی‌های سیاسی و حزبی همواره دفاع از آب و خاک میهن را هدف والای خود می‌داند.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب ارتش با بیان اینکه امروز ارتش به عنوان یکی از بازوان پرتوان و قدرتمند نظام مطرح است، گفت: ارتش امروز به پشتوانه تجربیات مهم و ارزشمند دوران دفاع مقدس و بهره‌مندی از فرماندهان لایق آمادگی مقابله با هر نوع تهدیدی را دارد.

وی با تاکید بر اینکه جواب ارتشیان و نیروهای مسلح به دشمنان اسلام و انقلاب سخت و سنگین خواهد بود، تصریح کرد: دشمنان بدانند اگر به حریم ایران اسلامی تعدی کنند، سرنوشتی تلخ خواهند داشت. 

طاهری تاکید کرد: ما کشوری صلح‌طلب هستیم، اما اگر کشوری بخواهد به حریم ما تجاوز کند با تمام توان مقابل او خواهیم ایستاد.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب ارتش اشاره‌ای هم به مسئولیت‌های ارتش در حوزه دفاع از مرزها داشت و گفت: امروز به برکت ارتش و دیگر نیروهای مسلح دشمنان جرئت ندارند در ۲۰ کیلومتری مرزهای ما حضور پیدا کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار