ارشد نظامی آجا در استان همدان:

ارتش در همه رویداد‌ها و وقایع طبیعی در کنار مردم بوده است

امیر «مرادبکی» گفت: ارتش بعد از جنگ تحمیلی نیز در حوزه سازندگی و کمک به مردم هم نقش اساسی را اجرا کرد و ارتش در همه رویداد‌ها و وقایع طبیعی در کنار مردم بود، چون مأموریت ارتش، ارتش فدای ملت است و این حضور ارتش همواره بوده است.
کد خبر: ۵۱۷۰۶۴
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۹ - 18April 2022

ارتش در انواع رویداد‌ها و وقایع طبیعی در کنار مردم بوده استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، امیر سرتیپ‌دوم «پرویز مرادبکی» فرمانده پایگاه سوم شکاری شهید نوژه همدان و ارشد نظامی آجا در استان، امروز در مراسم بزرگداشت روز ارتش جمهوری اسلامی و رژه نیرو‌های مسلح استان همدان، اظهار داشت: امام خمینی (ره) شخصیتی الهی بود که توانست با انفاس قدسی و با راهبری پیامبر گونه خود مکتب اهل‌بیت (ع) را در ایران زنده کند و در این مکتب شهدا، درس عشق، شهادت و ایثار را مشق کردند و شهدا کسانی بودند که سند و گواه روشن اقتدار، جوانمردی و سلحشوری ملت بزرگ ایران هستند.

وی بیان داشت: امام خمینی (ره) با توجه به درک و شناخت عمیقی که از ارتش و بدنه ارتش داشتند فرمودند که امروز ارتش، ارتش اسلامی است و هرکس با ارتش مقابله کند با اسلام مقابله کرده است و حامی اول ارتش بودند و در نتیجه ارتش در کنار سایر نیرو‌های مسلح اقدامات جدی برای تثبیت و فرایند پیروزی انقلاب و در جنگ تحمیلی از خود نشان داد که نمود عینی آن در ۱۹ بهمن بود یک اقدام شجاعانه و حرکت بزرگ انجام داد و باعث شد انقلاب تثبیت و تسریع پیدا کند.

امیر «مرادبکی» افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران بعد از انقلاب نیز در دو سال اول تثبیت انقلاب دوشادوش سایر نیرو‌های نظامی و انتظامی در مرز‌های کشور حضور داشت و شهدای فراراوانی در این راه فدا شدند و در نهایت دشمن بعد از پیروزی انقلاب و تثبیت آن، چون ناامید شده بودند، جنگ تحمیلی را توسط ۳۵ کشور بر ایران اسلامی تحمیل کرد.

وی خاطرنشان کرد: ارتش دوشادوش سپاه و سایر نیرو‌های نظامی و انتظامی ۸ سال در برابر دشمنان جنگید و در این راه ۴۸ هزار شهید را تقدیم انقلاب کرد و عهدی که با امام راحل در ۲۹ فروردین سال ۱۳۵۸ بسته شده، تا ظهور امام زمان (عج) جریان و ادامه پیدا خواهد کرد.

ارشد نظامی آجا در استان همدان  اظهار داشت: ارتش بعد از جنگ تحمیلی نیز در حوزه سازندگی و کمک به مردم هم نقش اساسی را اجرا کرد و ارتش در انواع رویداد‌ها و وقایع طبیعی در کنار مردم بود، چون مأموریت ارتش، ارتش فدای ملت است و این حضور ارتش همواره بوده است.

امروز نیرو‌های مسلح در بالاترین سطح اقتدارقرار دارند

 فرمانده پایگاه سوم شکاری شهید نوژه همدان بیان داشت: امروز ارتش به مدد حضور فرماندهی معظم کل قوا و با توجه به تجربه گران‌بهایی که کسب کرده است در اوج اقتدار و قدرت قرار دارد و امروز ارتش در ساخت انواع ادوات و تجهیزات نظامی خودکفاست و دیگر اتکایی به بیرون ندارم و ارتش در کنار سایر نیرو‌های نظامی و انتظامی بر پای خود ایستاده است.

امیر «مرادبکی» تصریح کرد: امروز نیروی زمینی ارتش در مرز‌های شمال شرق و غرب حضور دارد، امروز پدافند با چشم‌های همیشه بیدار در ۲۴ ساعت شبانه‌روز با رادار‌های خود در حال رصد فضای کشور است، امروز نیروی هوایی با ساخت انواع جنگنده‌ها فضای کشور را برای دشمنان ناامن کرده است و امنیت پایداری را برای کشور ایجاد کرده است.

وی ادامه داد: امروز نیروی دریایی با استفاده از ناوشکن با گذر از دریا‌های آزاد و اقیانوس‌ها در حیات خلوت رژیم صهیونیستی و آمریکا، اقتدار ایران را به رخ جهانیان می‌کشند و امروز نیرو‌های مسلح در بالاترین سطح اقتدار هستند.

ارشد نظامی آجا در استان همدان اظهار داشت: اقتدار ارتش برای دفاع، ایجاد امنیت و آرامش و دفاع از مظلوم است و ما از مظلوم دفاع می‌کنیم و در ارتش کودک کشی و مظلوم‌کشی وجود ندارد.

وی در پایان تصریح کرد: پیام رژه امروز این است که برای دوستان صلح و آشتی و برای دشمنان اعلام می‌کنیم که با کوچک‌ترین اقدام آنان بر علیه امنیت و مرز‌های کشور با بالاترین سطح ممکن برخورد خواهیم کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار