پیام تبریک سردار «بهدانی فرد» به مناسبت روز ارتش؛

ارتشیان الگوی رشادت، پایمردی و استقامت هستند

فرمانده انتظامی استان یزد در پیامی ۲۹ فروردین ماه، روز ارتش را به تمامی دلاورمردان و قهرمانان ارتش جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت.
کد خبر: ۵۱۷۰۷۴
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۹ - 18April 2022

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، سردار «عباسعلی بهدانی فرد» فرمانده انتظامی استان یزد در پیامی ۲۹ فروردین ماه، روز ارتش را به تمامی دلاورمردان و قهرمانان ارتش جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، روز اقتدار ملت ایران و روز یاس دشمن است و امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران با کوله‌باری از تجربه نقش مهمی را در حراست از مرز‌های سرزمین ایران اسلامی ایفا می‌کند. ارتش جمهوری اسلامی ایران در دوران دفاع مقدس نقش‌های زیبایی آفرید و امروز نیز در تثبیت امنیت کشور نقش‌آفرینی می‌کند.

اعلام روز ارتش از سوی امام خمینی (ره) بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی ایران در ۲۹ فروردین سال ۵۸، نشان از اهمیت کلمه طیبه ارتش دارد و یادآور رشادت‌های بزرگ‌مردانی است که شجاعانه جان خود را در طبق اخلاص نهادند تا از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع کنند، آنانی که در طول ۸ سال دفاع مقدس الگوی رشادت، پایمردی و استقامت بودند و آن‌چه در توان داشتند برای دفع تجاوز و حفظ حریم دین و میهن به‌کار بستند و نشان دادند که نیرو‌های بسیار کارآمد، پرافتخار و پرقدرتی هستند.

در دفتر تاریخ سراسر افتخار این سرزمین، بیست و نهم فروردین ماه همواره تداعی کننده تکرار حدیث حریت و آزادمردی فرزندان ارتش غیور ایران اسلامی است که به عنوان پیشگامان دفاع از عزت اسلامی و غرور ایرانی جان خود را در طبق اخلاص نهادند که با نگاهی گذرا به تاریخ انقلاب اسلامی در می‌یابیم که از لحظه نخست پیروزی انقلاب، ارتش و ارتشیان، عشق و علاقه و میل باطنی خود را به انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی (ره) ابزار داشتند و در اثبات این معنا فداکاری ها، تلاش‌ها و ایثارگری‌های بسیاری به خرج دادند.

اینجانب این روز بزرگ و با عزت را بر تمامی ارتشیان قهرمان اعم از فرماندهان، رزمندگان و کارکنان و خانواده محترم ایشان و بویژه خانواده معظم شهدای ارتش تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیق در ماموریت‌های محوله از سوی مقام معظم ولایت و فرماندهی معظم کل قوا را آرزومندم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار