اسماعیل هنیه:

اقدام فوری کشور‌های اسلامی برای توقف تجاوزات صهیونیست‌ها ضروری است

رئیس دفتر سیاسی «حماس» امروز بر اهمیت مخالفت کشور‌های اسلامی و عربی با تجاوزات اشغالگران صهیونیست و محکومیت تعرض به مقدسات فلسطین و تحرک فوری و سازنده برای توقف این تجاوزات تاکید کرد.
کد خبر: ۵۱۷۱۴۲
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۱ - 18April 2022

اقدام فوری کشور‌های اسلامی برای توقف تجاوزات صهیونیست‌ها ضروری استبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از فلسطین الیوم، «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس امروز دوشنبه به صورت تلفنی با سیف‌الدین عبدالله، وزیر خارجه مالزی گفت‌وگو کرد. هنیه، وزیر خارجه مالزی را در جریان تحولات جاری در مسجد الاقصی و حملات اشغالگران صهیونیست به نمازگزاران فلسطینی و تلاش آنان برای قربانی کردن در داخل این مسجد قرار داد.

رئیس دفتر سیاسی حماس تاکید کرد که ملت فلسطین به دفاع از مقدسات خود و امت ادامه می‌دهد. وی همچنین بر اهمیت مخالفت کشور‌های اسلامی و عربی با تجاوزات اشغالگران صهیونیست و محکومیت تعرض به مقدسات فلسطین و تحرک فوری و سازنده برای توقف این تجاوزات تاکید کرد.

از سوی دیگر، وزیر خارجه مالزی هم ضمن تاکید بر حمایت کشورش از مبارزات ملت فلسطین در راستای دفاع از مسجد الاقصی و مخالفت با عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی، نشست اخیر وزرای خارجه برخی کشور‌های عربی با وزیر خارجه رژیم اشغالگر قدس در النقب را مایه تأسف خواند.

سیف‌الدین عبدالله همچنین بر موضع تاریخی کشورش و حمایت از تشکیل کشور مستقل فلسطین به پایتختی قدس شریف تاکید کرد و متعهد به تحرک فوری همراه با تمامی طرف‌های ذی‌ربط جهت توقف تجاوزات اشغالگران در قدس و مسجد الاقصی شد.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار