امام جمعه شوش:

هر چه جلوتر می‌رویم تأثیر روز جهانی قدس، عمیق‌تر و ریشه دارتر می‌شود

حجت الاسلام علیزاده اصل اتحاد امت اسلامی را هدف اصلی امام راحل از نامگذاری روز قدس دانست و گفت: هر چه جلوتر می‌رویم تأثیر روز جهانی قدس، عمیق‌تر و ریشه دار تر می‌شود و همه به بزرگی و عظمت آن پی می‌بریم.
کد خبر: ۵۱۷۱۵۰
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۴ - 18April 2022

هر چه جلوتر می‌رویم تأثیر روز جهانی قدس، عمیق‌تر و ریشه دارتر می‌شودبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، حجت الاسلام «مهدی علیزاده اصل» امام جمعه شهرستان شوش امروز در شورای فرهنگ عمومی این شهر با محوریت «تبیین شعار سال، لیالی قدر و راهپیمایی روز جهانی قدس» با تاکید بر برنامه‌ریزی برای برگزاری باشکوه مراسم معنوی شب‌های قدر اظهار داشت: شب‌های قدر فرصتی مغتنم برای تکامل روحی و معنوی انسان و طلب بخشش و آمرزش گناهان است و باید بهترین استفاده را از این شب‌های قدر ببریم.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان شوش به مهمترین شاهکار حضرت امام راحل اشاره کرد و گفت: امام خمینی (ره) شاهکارهای زیاد انجام داد اما یکی از مهمترین شاهکارها این بود که آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به نام روز جهانی قدس نام گذاری کردند.

حجت الاسلام علیزاده اصل در ادامه اتحاد امت اسلامی را هدف اصلی امام راحل از این نامگذاری دانست و افزود: هر چه جلوتر می‌رویم تأثیر روز جهانی قدس، عمیق‌تر و ریشه دار تر می‌شود و همه به بزرگی و عظمت آن پی می‌بریم.

امام جمعه شوش خواستار هماهنگی و برنامه‌ریزی برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرستان شوش شد و یادآور شد: مسئولان شهرستان شوش باید برای تحقق شعار سال در همه بخش‌ها برنامه داشته باشند.

وی تصریح کرد: برای تحقق شعار سال عزم جدی مسئولان نیاز است و همه دستگاه‌ها با تمام ظرفیت خود در راستای تحقق شعار امسال گام بردارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار