فرمانده تیپ ۲۹۲ شهید آزادی دزفول:

افتخارآفرینی‌های ارتش در زمان جنگ، ما را به ادامه راه دلگرم می‌کند

سرهنگ دلسوزی گفت: گفت: شرایط بحرانی دوران جنگ سپری شده و افتخارآفرینی‌های گذشته نیروهای مسلح به خصوص ارتش انقلابی ما را به ادامه راه دلگرم می‌کند.
کد خبر: ۵۱۷۱۵۶
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۲ - 18April 2022

افتخارآفرینی‌های گذشته ارتش، ما را به ادامه راه دلگرم می‌کندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سرهنگ «ابراهیم دلسوزی» فرمانده تیپ ۲۹۲ زرهی شهید آزادی دزفول امروز در جریان دیدار مسئولان شهرستان دزفول در تیپ ۲۹۲ شهید آزادی که به مناسبت گرامیداشت روز ارتش برگزار شد، اظهار داشت: ولایتمداری ارتش برای همه مردم و مسوولان ثابت شد.

وی افزود: زمانی که تجزیه طلبان نقشه‌های شومی داشتند ارتش دستور ولایت را اجرا کرد و با تقدیم ۴۸ هزار شهید ثابت کرد پای انقلاب است؛ پس از دفاع مقدس نیز ارتش در تمام روزهای خوب و بد مملکت در کنار آحاد مردم، سازمان‌ها و نهادهای دولتی بوده است.

فرمانده تیپ ۲۹۲ شهید آزادی دزفول با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهیدان گفت: شرایط بحرانی دوران جنگ سپری شده و افتخارآفرینی‌های گذشته نیروهای مسلح به خصوص ارتش انقلابی، ما را به ادامه راه دلگرم می‌کند.

سرهنگ دلسوزی یادآور شد: ارتش به سمتی پیش رفت که بسیاری از دشمنان داخلی و خارجی خواستار از بین بردن آن بودند که تایید امام باعث شد روحیه ارتش برگردد.

وی افزود: دزفول با داشتن مسوولان یکدست و همراه، شهری متفاوت است که باید قدر این وحدت را دانست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار