رئیس پلیس پایتخت در گفت‌وگو با دفاع‌پرس مطرح‌ کرد؛

به‌کارگیری ظرفیت پلیس‌های تخصصی برای برخورد با سارقین

سردار رحیمی گفت: همه گشت‌های پلیس مانند یگان امداد، پلیس راهنمایی و رانندگی و گشت‌های انتظامی با چشم بیدار و هوشیار گشت‌زنی کرده نظم و امنیت را برقرار می‌کنند.
کد خبر: ۵۱۷۲۲۶
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۵:۳۰ - 19April 2022

به‌کارگیری ظرفیت پلیس‌های تخصصی برای برخورد با سارقینسردار حسین رحیمی رییس پلیس پایتخت در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، در خصوص تداوم فعالیت اصناف در نیمه شب و شکل‌گیری زیست شبانه بعد از ماه مبارک رمضان که از سوی برخی از اعضای شورای شهر مطرح شده است، اظهار داشت: ما چیزی به نام زیست شبانه نداریم و این موضوع را به اعضای شورای شهر هم می‌گویم.

وی ادامه داد: در گذشته مکرر این مطلب مطرح شده است، اگر قرار باشد زیست شبانه داشته باشیم، باید تمهیدات لازم برای آن اندیشیده شود.

رییس پلیس پایتخت گفت: ما از قبل برای ماه رمضان پیش‌بینی‌های لازم را انجام می‌دهیم و تلاش ما در این ماه مضاعف می‌شود و همکاران ما هم آن را می‌پذیرند، در مجموع برای زیست شبانه باید زیرساخت‌ها آماده و مقدمات آن فراهم شود.

وی با بیان اینکه زیست شبانه بعد از ماه مبارک رمضان نداریم، ادامه داد: پلیس به عنوان متولی و مسئول برقراری امنیت تاکنون این موضوع را نپذیرفته و البته بحثی هم در این خصوص با ما نشده است.

رییس پلیس تهران بزرگ در بخش دیگری از صحبت‌های خود درباره سرقت از تابلوها و پل‌های شهری گفت: متاسفانه این وسایل توسط معتادان متجاهر، سارقان حرفه‌ای و برخی از پیمانکاران شهری دزدیده می‌شود و فقط توسط یک گروه خاص یا یک قشر خاص سرقت نمی‌شود.

وی ادامه داد: همه گشت‌های پلیس مانند یگان امداد، پلیس راهنمایی و رانندگی و گشت‌های انتظامی با چشم بیدار و هوشیار گشت‌زنی کرده و مراقبت می‌کنند و افرادی که اقدام به این کار را می‌کنند شناسایی و دستگیر می‌کنند. تاکنون نیز افراد زیادی در همین خصوص دستگیر شده‌اند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار