به گزارش گروه سایر رسانههای دفاعپرس، «احمدرضا عصاری» مدیر امور مشتریان و بازاریابی اجتماعی بیمه کوثر اظهار داشت: با هدف افزایش سهم ذهنی و قلبی مشتریان شرکت، تقویت ارتباط دوسویه شرکت و بیمهگذاران و نیز ترغیب آنان برای ورود به صفحه کاربری باشگاه مشتریان و استفاده از تخفیفات ارائه شده، پویش «هفت سین نوروز ۱۴۰۱» به مدت یک هفته، از روز ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ تا ۵ فروردین ۱۴۰۱ برگزار شد.
وی با اشاره به مشارکت یک هزارو ۶۴۱ نفر از بیمهگذاران در این پویش گفت: این هدایا به زودی، از طریق سرپرستیهای استانی به دست برگزیدگان خواهد رسید.
وی خاطرنشانکرد: اعضای باشگاه مشتریان بدین واسطه، علیرغم اینکه بخت خود را برای دریافت هدایای هر پویش میآزمایند میتوانند امتیاز و سطح خود را در باشگاه افزایش دهند و به نسبت آن، از تخفیفات و تسهیلاتی که بیمه کوثر در نظر گرفته است بهرهمند شوند.
منبع: بیمه کوثر
انتهای پیام/ ۹۱۱