جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران‌:

دشمنان انقلاب اسلامی در موضع ضعف و ذلت هستند

سردار «فدوی» با بیان اینکه به برکت انقلاب اسلامی و بنیانگذار آن حضرت امام خمینی (ره) ملت ایران پای کار آمده و عنایت‌های خداوند شامل حال ما شد، گفت: دشمنان انقلاب اسلامی در موضع ضعف و ذلت هستند.
کد خبر: ۵۱۷۳۳۵
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۲ - 19April 2022

دشمنان انقلاب اسلامی در موضع ضعف و ذلت هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، سردار «علی فدوی» جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در آیین تکریم و معارفه فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی، اظهار داشت: ۴۳ سال از عمر پر افتخار و‌ تهاجم بزرگترین اتحاد مستکبرین جهان برای نابودی انقلاب می‌گذرد، اما دشمنان نتیجه‌ای نگرفتند.

وی با اشاره به اینکه به برکت انقلاب اسلامی و بنیانگذار آن حضرت امام خمینی (ره) ملت ایران پای کار آمده و عنایت‌های خداوند شامل حال ما شد، اضافه کرد: دشمنان انقلاب اسلامی در موضع ضعف و ذلت هستند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران‌ با تأکید بر اینکه سپاه پاسداران در تمام این سال‌ها پای کار انقلاب اسلامی آمدند، عنوان کرد: ملت و بندگانی که پای کار بیایند و به تکالیف خود عمل کنند خداوند آنان را یاری خواهد کرد لذا خداوند به وعده خویش عمل و پیروزی را حاصل کرد.

فدوی با اشاره به اینکه تجربه انقلاب نشان داده که تحقق وعده خداوند در حمایت از مستضعفان است، تصریح کرد: اگر در مسائل اقتصادی و فرهنگی و همه امور به تکالیف خود عمل می‌کردیم اکنون نباید مشکل می‌داشتیم.

وی ادامه داد: در این سال‌ها برخی الگوی اقتصادی را از غرب گرفتند اما این دولت انقلابی و‌ مردمی می‌خواهد بر مبانی اسلامی عمل و امیدواریم این مهم تحقق پیدا کند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران رمز پیروزی را در وحدت کلمه دانست و عنوان کرد: خداوند این توفیق را به سپاه پاسداران داده که در خدمت نظام و پاسداری از انقلاب باشد و توفیق در هر مسئولیتی به وحدت کلمه است.

فدوی خطاب به سردار «قاسمی» فرمانده سابق استان خراسان‌جنوبی که از این پس در سپاه امام رضا (ع) مشهد خدمت خواهد کرد، گفت: پاسداری بازنشستگی ندارد و همیشه خدمتگزار نظام اسلامی و مردم هستند.

انتهای پیام/ لیلا لیمویی

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار