استاندار گیلان:

ارج نهادن به مجاهدت‌های یادگاران دفاع مقدس مورد توجه باشد

عباسی با اشاره به اهمیت و لزوم تبیین مبانی دوران پرافتخار دفاع مقدس برای آحاد جامعه به ویژه نسل جوان گفت: ارج نهادن به مجاهدت‌های یادگاران و دلاورمردان هشت سال دفاع مقدس ضرورت دارد و باید مورد توجه باشد.
کد خبر: ۵۱۷۴۴۷
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۴ - 19April 2022

ارج نهادن به مجاهدت‌های یادگاران دفاع مقدس مورد توجه باشد

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از رشت، «اسدالله عباسی» استاندار گیلان در جمع صمیمی پیشکسوتان جهاد و شهادت استان گیلان با آرزوی قبولی طاعات و عبادات اظهار داشت: ماه رمضان، ماه میهمانی خداست و بهترین فرصت برای تقرب جستن به درگاه خداوند بزرگ است و خوشحالم در این ماه پر فضیلت در جمع دلاور مردان و یادگاران ایثار و شهادت هستم که به گردن یکایک آحاد جامعه حق دارند.

استاندار گیلان افزود: باید با کار و تلاش و خدمت به مردم و توسعه و پیشرفت کشور، قدردان جانفشانی و اخلاص یادگاران دفاع مقدس و خانواده‌های شهدای ولایت، امنیت و سلامت ایران اسلامی باشیم.

وی با اشاره به اهمیت و لزوم تبیین مبانی دوران پرافتخار دفاع مقدس برای آحاد جامعه به ویژه نسل جوان تصریح کرد: ارج نهادن به مجاهدت‌های یادگاران و دلاورمردان هشت سال دفاع مقدس ضرورت دارد و باید مورد توجه باشد.

عباسی با تشریح اقدامات دولت سیزدهم با توجه به شرایط کشور در زمان آغاز فعالیت دولت مردمی و انقلابی خاطرنشان کرد: با عنایت به منویات مقام معظم رهبری در دیدار با اعضای دولت و مسئولان نظام اسلامی و اینکه این دولت برآمده از اراده مردم است، مسئولان تمام اهتمام خود را برای توسعه، پیشرفت و رفاه مردم و نیز توجه ویژه به تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین به کار بسته اند.

وی با یادآوری شرایط سخت کشور به لحاظ مالی در دوران آغاز به کار دولت سیزدهم تاکید کرد: هیچ مانعی باعث نشد دولتمردان همت خود را در زمینه خدمت شبانه روزی و همه جانبه جزم نکنند.

استاندار گیلان با اشاره به اینکه رشد اقتصادی و بهبود معیشت مردم از دیگر تاکیدات رهبری و مطالبه مردم از دولت سیزدهم بود؛ متذکر شد: علی رغم پرداخت ماهیانه بدهی‌های به جا مانده از دولت قبل و وجود گرانی‌ها که همچنان هم هست، تامین ارزاق عمومی و کاهش تورم صورت گرفت و شاهد تلاش عملیاتی دولت برای توسعه کسب و کار و بهبود معیشت هستیم.

وی با تاکید بر اینکه دوران شعار گذشته و باید برای مردم کار کرد، تصریح کرد: گیلان علی رغم مشکلاتی نظیر ابرچالش پسماند و تنگنا‌های اقتصادی و ... دارای مزیت‌های فراوان است که همه مدیران باید با بهره گیری از توان نخبگان و بخش خصوصی در خدمت به مردم باشند.

وی در جمع صمیمی پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت، پس از اقامه نماز جماعت به امامت حجت‌الاسلام «سید ابوطالب حجازی» رئیس ستاد اقامه نماز استان در ضیافت افطار حضور یافت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار