امام جمعه بوشهر تاکید کرد؛

لزوم شناسایی آسیب‌های فرهنگی و ترویج فرهنگ دینی و انقلابی

«صفای بوشهری» با تاکید بر لزوم شناسایی آسیب‌های فرهنگی و ترویج فرهنگ دینی و انقلابی گفت: فرهنگ دینی زمینه پیشرفت همه امور جامعه و مصون ماندن از مشکلات اجتماعی و فرهنگی فراهم می‌کند.
کد خبر: ۵۱۷۴۸۳
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۷ - 19April 2022

لزوم شناسایی آسیب‌های فرهنگی و ترویج فرهنگ دینی و انقلابیبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، آیت‌الله «غلامعلی صفایی بوشهری» امام جمعه بوشهر عصر سه‌شنبه در نشست اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر اظهار داشت: ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در همه سطوح جامعه باید مد نظر باشد.

وی به اهمیت ترویج و تقویت فرهنگ دینی در سطح جامعه تاکید کرد و گفت: فرهنگ دینی زمینه پیشرفت همه امور جامعه و مصون ماندن از مشکلات اجتماعی و فرهنگی فراهم می‌کند.

امام جمعه بوشهر با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمنان در دوره‌های مختلف بیان کرد: در همه ادوار تاریخی شاهد تهاجم نرم فرهنگی دشمن بوده‌ایم و با این روش می‌خواهند انسان‌ها را به گونه‌ای که خودشان می‌خواهند کنترل کنند.

وی بر نقش آفرینی نهادهای مختلف در زمینه ترویج فرهنگ دینی تاکید کرد و افزود: استان بوشهر در عرصه دینی و فرهنگی قدمت دیرینه دارد.

آیت‌الله صفایی بوشهری با تاکید بر لزوم شناسایی آسیب‌های فرهنگی و ترویج فرهنگ دینی و انقلابی تصریح کرد: ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در همه سطوح جامعه باید مد نظر باشد.

وی افزود: راه‌اندازی قرارگاه عفاف و حجاب در استان ضروری است؛ چرا این قرارگاه در همه استان‌ها و شهرستان‌ها برای ساماندهی فرهنگ عمومی جامعه در حوزه عفاف و حجاب زیر نظر وزارت کشور تشکیل می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه قرارگاه حجاب و عفاف به دنبال اجرا قانون به منظور داشتن جامعه‌ای سالم و قانونمند است خاطر نشان کرد: مجموعه‌های دولتی، انتظامی و فرهنگی با این قرارگاه همکاری کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها