مدیرکل آموزش و پرورش مازندران خبر داد؛

برگزاری مراسم تجلیل از ۲۰۰ حافظ قرآنی مازندران

«عابدی» از برگزاری مراسم تجلیل از ۲۰۰ حافظ قرآنی استان مازندران در هفته آخر ماه مبارک رمضان در استانداری خبر داد.
کد خبر: ۵۱۷۴۹۷
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۸ - 19April 2022

برگزاری مراسم تجلیل از ۲۰۰ حافظ قرآنی مازندرانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «مصطفی عابدی» مدیرکل آموزش و پرورش مازندران عصر امروز در دیدار با آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران از برگزاری مراسم تجلیل از ۲۰۰ حافظ قرآنی استان در استانداری در هفته آخر ماه مبارک رمضان در استان خبر داد و اظهار داشت: واکسن در سنین پایین نیاز به تبلیغات بیشتر دارد و با توجه به حضوری شدن مدارس از تریبون نمازجمعه اطلاع رسانی شود.

وی با اشاره به اینکه مهمترین و آماده‌ترین طرفیت حوزه جهاد تبیین در بستر آموزش و پرورش است، گفت: آموزش و پرورش در مازندران به بیش از ۳۵ هزار فرهنگی، ۵۱۵ هزار دانش‌آموز و اولیاء آنان متصل است که می‌توان گفت تقریبا بخش عمده‌ای از جمعیت استان به آموزش و پرورش سر و کار دارند و با نگاه به حوزه‌های مختلف کارکرد‌ها و عملکردهای خوب و مثبت نظام در ادوار مختلف برنامه ریزی و اطلاع رسانی می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه آموزش و پرورش یک دستگاه متولی صرف نیست، افزود: آموزش و پرورش بی‌بدیل‌ترین و مهمترین دستگاه حاکمیت و نظام است که مأموریت‌ها را به صورت ویژه و عمومی پیگیری می‌کند.

عابدی با بیان اینکه فاصله دوساله کرونایی آسیب‌های زیادی به نظام آموزشی زده است، بیان داشت: باید دست به دست هم دهیم و مسائل فراروی را رفع کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها