سرلشکر موسوی در جمع خبرنگاران:

قدرتمندانه مقابل تهدیدات می‌ایستیم/ دشمن را آرام نخواهیم گذاشت

فرمانده کل ارتش گفت: ارتش و نیروی‌های مسلح در مقابل هر تهدیدی که بخواهد نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و حدود و ثغور این‌ کشور و آرامش ملت را هدف قرار دهد، با قدرت می‌ایستند.
کد خبر: ۵۱۷۵۵۳
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۴ - 20April 2022

قدرتمندانه مقابل تهدیدات می‌ایستیم/ دشمن را آرام نخواهیم گذاشتبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرلشکر «سید عبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش در حاشیه مراسم رونمایی از دستاورد‌های جدید مرکز بهینه‌سازی، نوسازی و ساخت قطعات شهید «زرهرن» که در ستاد فرماندهی نزاجا برگزار شد، در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه نیروی زمینی ارتش ستون فقرات ارتش محسوب می‌شود، اظهار داشت: در سال‌های اخیر اتفاقات خوبی در نیروی زمینی ارتش جهت ارتقای توان رزمی و پیاده‌سازی این توانمندی‌ها در میدان برای مأموریت‌های نظامی و مردم‌یاری روی داده است.

وی ادامه داد: این موضوع را فرماندهان سابق نیروی زمینی ارتش می‌توانند تأیید کنند که این نیرو در سال‌های اخیر رشد تصاعدی در عرصه‌های مختلف مانند تجهیزات، آموزش‌ها، سازماندهی‌ها و نوع نگاه به مأموریت‌هایی که فراهم می‌آید، سرعت عمل و واکنش سریع نسبت به هر آنچه که از این نیرو خواسته شده، داشته است.

فرمانده کل ارتش افزود: ارتقای تحرک از جمله اتفاقات خوبی است که در نیروی زمینی ارتش رخ داده است به نحوی که امروز می‌توانیم ادعا کنیم که نسبت به تحرک ۱۰۰ درصدی، بدون تردید فاصله بسیار اندکی داریم؛ حُسن بزرگتر این اتفاقی که روی داده، این است که تحرک مورد اشاره توسط دانشمندان جوان کشورمان در داخل کارخانه‌های نیروی زمینی ارتش صورت گرفته است.

سرلشکر موسوی عنوان کرد: به مردم کشورمان اعلام می‌کنیم که ارتش و نیروی‌های مسلح کشورمان برای تحقق اهداف والای انقلاب اسلامی با تمام توان و قدرت ایستاده‌اند و در اجرای هرچه بهتر فرمان‌های فرمانده معظم‌کل قوا همه تلاش خود را پای کار آورده و خواهند آورد و در مقابل هر تهدیدی که بخواهد نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و حدود و ثغور این‌کشور عزیز و آرامش ملت را هدف قرار دهد، با قدرت می‌ایستند. ما پاسخگویی لازم را به تهدیدات خواهیم داشت و دشمنان این ملت را آرام نخواهیم گذاشت.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار