با درخواست دخالت سازمان ملل؛

مالزی خواستار توقف تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه «مسجدالاقصی» شد

«عبدالله» از سازمان ملل و سازمان همکاری اسلامی خواست برای توقف حملات وحشیانه اشغالگران صهیونیست به فلسطینیان در مسجدالاقصی، وارد عمل شوند.
کد خبر: ۵۱۷۵۷۲
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۷ - 20April 2022

خواستار توقف تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه «مسجدالاقصی» هستیمبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از فلسطین الیوم، «سیف‌الدین عبدالله» وزیر خارجه مالزی از سازمان ملل و سازمان همکاری اسلامی خواست برای توقف حملات وحشیانه اشغالگران صهیونیست به فلسطینیان در مسجد الاقصی، وارد عمل شوند.

سیف الدین عبدالله اظهار داشت که وزرای خارجه برخی کشور‌هایی که مواضع خوبی در قبال فلسطین دارند، باید رژیم صهیونیستی را برای توقف حملات وحشیانه خود تحت فشار قرار دهند. وی نسبت به تکرار حوادث و اتفاقات رمضان سال گذشته هشدار داد.

عبدالله افزود که مالزی علیرغم اینکه کشور بزرگی نیست، در تلاش برای گفت‌وگو با کشور‌ها و نهاد‌های بین‌المللی مختلف به منظور توقف تجاوزات اشغالگران در اراضی فلسطینی خواهد بود. گفتنی است، نظامیان اشغالگر صهیونیست علیرغم هشدار‌های گروه‌های مقاومت، صبح امروز چهارشنبه برای چندمین روز متوالی بار دیگر به «مسجدالاقصی» یورش بردند.

صهیونیست‌ها پس از یورش به مسجدالاقصی، به فلسطینیان حاضر در این مسجد حمله ور شدند. رسانه‌های خبری اعلام کردند که نظامیان صهیونیست برای خالی کردن مسجدالاقصی از وجود فلسطینیان تلاش کردند.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها