معاون سیاسی و امنیتی استاندار سمنان:

دفاع مقدس گنجینه‌ای در مسیر تمدن‌سازی است

«ریواده» گفت: دوران دفاع مقدس و ارزش‌های والای آن، گنجینه‌ای تمام نشدنی در مسیر تمدن‌سازی و در سایه گام دوم انقلاب است.
کد خبر: ۵۱۷۵۸۶
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۷ - 20April 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از سمنان، «احمد ریواده» معاون سیاسی و امنیتی استاندار سمنان در ستاد بزرگداشت مناسبت‌های دفاع مقدس و مقاومت ۱۴۰۱ با محوریت برنامه‌های سوم خرداد که پیش از ظهر امروز با حضور سرهنگ پاسدار «محمدحسن سلامی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان و اعضا ستاد بزرگداشت در استانداری سمنان برگزار شد اظهار داشت: دوران دفاع مقدس و ارزش‌های والای آن، گنجینه‌ای تمام نشدنی در مسیر تمدن سازی در سایه گام دوم انقلاب است و خودسازی، جامعه پردازی و تمدن سازی سه مولفه‌ای است که در گام دوم انقلاب مورد توجه قرار گرفته است.

وی افزود: در نظریه نظام اسلامی، گنجینه تمام نشدنی دفاع مقدس یکی از ظرفیت‌های تمدن سازی در تحقق این مهم است و رونق تولید ملی به همراه توجه به سبک زندگی ایرانی اسلامی از راهبرد‌های دولت سیزدهم است که باید به آن توجه داشته باشیم.

ریواده ادامه داد: جهاد تبیین از سوی مقام معظم رهبری مورد تاکید قرار گرفته است در جهاد تبیین برای تاثیرگذار‌تر بودن اقدامات، ضرورت دارد تا از ظرفیت هنر نیز به خوبی استفاده شود و لازم است در این مسیر پرداختن به ارزش‌ها و آرمان‌های شهدای شاخص استان و معرفی آنان در دستور کار قرار گیرد.

این مسئول با بیان این که ما در جنگ ترکیبی نیازمند دفاع ترکیبی هستیم، گفت: آمادگی و قابلیت نیرو‌های مسلح و سایر دستگاه‌ها برای مقابله با برنامه‌های ترکیبی دشمن، باید در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی نیز منتقل شود تا اقدامات ما در جامعه تقویت شود.

وی با این که استفاده از ظرفیت دفاع مقدس در مبارزه با جنگ ترکیبی دشمن مهم است، ادامه داد: دفاع مقدس و ارزش‌های والای آن می‌تواند برای تقابل با جریان سازی که دشمن علیه ما دارد موثر واقع شود، و باید افتخارات دفاع مقدس برای نسل‌های آینده بازگو شود و باید کار پر محتوا در فضای مجازی و فضای اثرگذار جامعه در دستور کار قرار گیرد.

وی ادامه داد: از اقدامات و تلاش‌های ارزشمند و پر محتوا ستاد بزرگداشت مناسبت‌های دفاع مقدس و مقاومت سال ۱۴۰۰ قدردانی می‌کنیم و انتظار داریم جلسات ستاد و کارگروه‌ها به صورت مستمر و موثر هر دو ماه برای ارائه برنامه‌های پر محتوا در سال جاری برگزار شود.

ریواده گفت: در سال جاری باید تلاش شود از ظرفیت ستاد‌های گرامیداشت دفاع مقدس برای تبیین ارزش‌های انقلاب و شهدا و برگزاری برنامه‌های شاخص و پرمحتوا در این ایام در استان استفاده شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار